زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

تاثیر عجیب غیبت ایسکو روی نتایج رئال

یکی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی ال کلاسیکوی شنبه، نیمکت نشینی ایسکو بود.

سرای نور؛ستاره اهل مالاگای رئال با تصمیم زیدان روی نیمکت نشست و کوواچیچ بود که از ابتدا برابر بارسلونا به میدان رفت. او نیمه اول نمایش خوبی داشت و به خوبی مسی را مهار کرد ولی در نیمه دوم مثل دیگر ستاره های رئال افت کرد و نظاره گر برتری سه گله آبی اناری ها بود.

 

جالب اینکه ایسکو در دو ال کلاسیکوی قبلی برنابئو نیز برابر بارسا از ابتدا به میدان نرفته بود. دو سال پیش او اواخر بازی و زمانی که رئال ۰-۴ عقب بود وارد زمین شد و به دلیل خطا روی نیمار کارت قرمز گرفت. بهار امسال هم او در باخت ۲-۳ رئال نیمکت نشین بود.

 

 

 

 

پس از بازی، زیدان به دلیل نیمکت نشین کردن ایسکو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. بر اساس آمار، حق با منتقدان زیدان بوده؛ چرا که درصد باخت های رئال بدون حضور ثابت ایسکو دو برابر زمانی است که ایسکو از ابتدا وارد زمین شده است.

در ۱۵۵ دیداری که ایسکو از ابتدا به میدان رفته، رئال ۱۱۶ بازی را پیروز شده(۷۵ درصد)، ۲۳ بازی را مساوی کرده(۱۵ درصد) و تنها ۱۳ مسابقه را باخته است(۸ درصد).

 

 

 

 

در ۹۳ دیداری که ایسکو روی نیمکت بوده، به میدان نرفته یا به عنوان ذخیره وارد زمین شده است، رئال ۶۵ بازی را برده(۷۰ درصد)، ۱۵ بازی را مساوی کرده و ۱۳ بازی را باخته است(۱۴ درصد). درصد باخت زمانی که ایسکو اصلا وارد زمین نشده به ۱۵ درصد می رسد یعنی دو برابر زمانی که او از ابتدا به میدان رفته است.

 

با حضور ایسکو از ابتدا در زمین، رئال تنها در ۲۲ درصد بازی هایش موفق به پیروزی نشده(۲ بازی از هر ۱۰ بازی) اما بدون حضور ایسکو این آمار به ۳۰ درصد می رسد(یک بازی از هر سه بازی).

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو