زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

قاسمی: پیکانِ جلالی مثل تیم ملی کی‌روش است

آرمان قاسمی مدافع گلزن پیکان می‌گوید تمام تلاشش را می‌کند تا گل‌های بیشتری به ثمر برساند و نظر کادرفنی تیم‌ملی را به خود جلب کند.

سرای نور؛آرمان قاسمی در مورد گلزنی‌اش در دیدار مقابل پدیده و نتیجه‌ تساوی در این دیدار گفت: این سومین گلی بود که تاکنون به ثمر رسانده‌ام پیش از این در زمان حضورم در راه‌آهن و گهر درود گلزنی کرده بودم و حالا با استارت گلزنی‌ام بعد از مدت‌ها امیدوارم بتوانم گل‌های بیشتری برای پیکان به ثمر برسانم و مورد توجه تیم‌ملی قرار بگیرم.

وی افزود: گلزنی‌ام مقابل پدیده حاصل تلاش بچه‌ها بود اما خیلی دوست دارم بیشتر گل بزنم چون در این صورت بازی شما بیشتر به چشم می‌آید. مطمئنا هیچ بازیکنی از گل زدن و پاس گل دادن بدش نمی آید. من از اول فصل خودم را در موقعیت گلزنی قرار دادم اما متاسفانه نتوانستم گلزنی کنم و یکی، دو پاسم هم خراب شد. امسال سال جام‌جهانی است و برای رسیدن به تیم‌ملی بازیکن باید کاری کند که به چشم بیاید. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در حمله مثمرثمر باشم تا به چشم کادرفنی بیایم.

او در خصوص نتایج پیکان در هفته‌های اخیر گفت: ما فصل قبل لیگ را با رتبه ششم تمام کردیم چون می‌خواستیم به همگان ثابت کنیم که از آن پیکانی که همیشه به لیگ یک سقوط می‌کرد و به لیگ‌برتر برمی‌گشت دور شده‌ایم که خب خدا را شکر از آن شرایط خلاص شدیم. ما امسال هم فصل را خوب شروع کردیم. درست است در ۵ هفته تساوی داشتیم ولی در رتبه چهارم قرار داریم، نمی‌خواهم نتایج تساوی‌مان را بزرگ جلوه دهم اما پیکان سیستم بازی‌اش شبیه تیم‌ملی است و این چیزی که آقامجید به ما گفته‌اند و تا به امروز هم خوب نتیجه گرفته است. ما این روش را ادامه می‌دهیم مگر آنکه تیمی مقابل ما قرار بگیرد که لازم به هجومی بازی کردن ما باشد که آن هم دیگر برمی‌گردد به نظر کادرفنی و آنالیزی که از آن تیم دارد.

قاسمی درباره علت تساوی‌های به دست آمده و ربط آن با حواشی ایجاد شده گفت: ما در ۵بازی حداقل ۱۳، ۱۴ موقعیت از دست دادیم چراکه پیش از بازی با صنعت نفت حجم سنگین رسانه‌ای و صحبت های مربوط به جادوگری ناخودآگاه تاثیرگذار شد. جادوگرهای تیم ما بازیکنان و نفرات ذخیره‌مان بودند. البته باید بگویم ما بازیکنان جوان بسیاری داریم و تا کادرفنی بخواهد آنها را جمع و جور کند زمان‌بر و این موضوع هم مزید بر علت نتایج تساوی‌مان شد. در ۵ هفته ای که تساوی گرفتم حقمان برد بود و کم دقتی کردیم و این نتایج رقم خورد. امیدوارم از بازی با پدیده موقعیت‌های گلی که خراب کردیم را جبران کنیم و بردهایمان از بازی با پارس جنوبی جم شروع شود.

مدافع پیکان در پایان گفت: از هیات مدیره، مدیریت کارخانه و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که شرایطی ایجاد کردند تا پیکان بدون دغدغه کارش را در لیگ به بهترین نحو پیش ببرد. آنها زحمات زیادی کشیدند و جایگاه ما بالاتر از این‌هاست. ان‎شاءالله به زودی شرایط عوض شود و کمی نگاه کادرفنی تیم‌ملی روی تیم پیکان بیشتر شود و من هم در جمع مسافران روسیه قرار بگیرم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو