زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

کمالوند: مسئولیت نتایج تیم دیگر با من نیست!

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات این باشگاه اعلام کرد به احترام مردم و امام جمعه تا پایان فصل می‌ماند اما مسئولیتی بابت نتایج این تیم بر عهده او نیست.

سرای نور؛درباره شکست سنگین تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: برنامه بازی‌های ما در تاریخ بی‌سابقه بوده است. شما هیچ تیمی را پیدا نمی‌کنید که طی ۱۱ روز ۳ بار با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کرده باشد. ما برای بازی با استقلال مشکلات زیادی هم داشتیم. شما می‌دانید که چند بازیکن صنعت نفت نیم فصل از جمع مان جدا شدند و به جای آنها نتوانستیم بازیکن جذب کنیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر فشردگی مسابقات کارمان را سخت کرد. به عبارت بهتر چوب همکاری با سازمان لیگ را خوردیم. ما در نیم فصل که همه تیم‌های استراحت کردند، در مسابقه بودیم و دلیلش عقب افتادن بازی‌مان با پرسپولیس به خاطر حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود. عملا ما در نیم فصل ریکاوری را از دست دادیم. با این حال قرعه بدی نیز نصیب‌مان شده بود. ضمن اینکه شب قبل از بازی با استقلال چند بازیکن کلیدی ما آنفلوآنزای شدیدی گرفته بودند که نمونه آن مرتضی اسدی بود و نتوانست به دلیل تب بالا به میدان برود.

سرمربی صنعت نفت همچنین گفت: تیم صنعت نفت قطعا تیمی نیست که با این اختلاف گل بازنده شود و شک نکنید در جام حذفی این مساله را نشان می‌دهیم.

کمالوند درباره مشکلات مالی صنعت نفت بیان کرد: بعد از بازی با پرسپولیس همه حرف‌ها را زدم و گفتم نمی‌مانم اما سپس امام جمعه آبادان تماس گرفت و گفت صلاح نیست در این شرایط تیم را تنها بگذارم. از طرف دیگر مردم آبادان هم بشدت به دنبال این بودند که برگردم و من هم برای اینکه رفیق نیمه‌راه نباشم، با وجود همه مشکلات حاضر شدم کنار تیم بمانم.

وی بیان کرد: الان همه تیم‌ها در حال تقویت خود هستند اما ما هیچ کاری نکردیم. تراکتورسازی، سپاهان و ذوب‌آهن یار گرفته‌اند و تیم‌شان را قوی کردند. ولی باشگاه ما هیچ قدمی برای حل مشکلات برنداشته است. تا این لحظه هم اتفاق جدیدی رخ نداده است.

کمالوند در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: راهی که صنعت نفت آبادان در پیش گرفته، دقیقا مثل نفت تهران است. قطعا سقوط به دسته پایین‌تر و انحلال در انتظار نفت است. فقط سوال من از وزارت نفت این است که وقتی نمی‌توانند در لیگ برتر هزینه کنند، چرا تیم را نگه داشته‌اند؟ نفت ابادان را به جایی واگذار کنند. به هر حال همه اعضای تیم دغدغه‌های زندگی دارند و ما همه تحت فشار هستیم.

وی افزود: از همین جا اعلام می‌کنم تاکنون نتایج خوبی گرفتیم اما از این به بعد دیگر مسئولیت نتایج تیم با من نیست. من به احترام امام جمعه ایستادم و کار می‌کنم اما مسئولیتی گردن نمی‌گیرم.

 

مسئولیت نتایج با آقایانی است که این بلا را سر تیم آوردند و صنعت نفت را به این روز انداختند. همین حالا هشتاد درصد از قراردادامسال اعضای تیم مانده و بازیکنان قدیمی از پارسال نیز ۴۰ درصد طلب دارند. آقایان امروز را به فردا و فردا را پس‌فردا موکول می‌کنند. چطور در این شرایط می‌شود کار کرد.

سرمربی صنعت نفت همچنین گفت: جلسه آنالیز تیم ما به جای تحلیل مسائل فنی جایی شده تا بازیکنان ۴۰ دقیقه درباره مشکلات مالی حرف بزنند. دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی در انتظار صنعت نفت است. من تا آخر می‌مانم که نگویند کمالوند رها کرد و رفت، هرچه هم می‌خواهد بشود، بشوداما مسئولیت نتایج تیم دیگر با من نیست.

کمالوند در پایان اضافه کرد: بد بختی ما این است در جایی هستیم که هیچی جز فوتبال ندارد و سرمایه کل ایران از آنجا تامین می‌شود ولی یک ریال برای تیم این شهر هزینه نمی‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو