زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۵ -

فصل جابه‌جایی مستأجران زودتر از موعد آغاز شد/ اجاره‌بها افزایش زیاد نخواهد داشت

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه استقبال از فصل جابه‌جایی امسال زودتر از سال‌های دیگر برای مستأجران آغاز شده است، گفت: به طور قطع کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی تأثیری بر افزایش نرخ اجاره‌بها نخواهد داشت.

به گزارش سرای نور؛ حسام عقبایی در پاسخ به این سؤال که گزارشی از نرخ اجاره‌بها در تهران و یا رشد نسبت به سال گذشته وجود دارد، گفت: گزارش‌های ارائه شده از سوی مشاوران املاک تهران نشان می‌دهد که امسال نسبت به سال‌های گذشته فصل جابه‌جایی زودتر شروع شده است و این جابه‌جایی هم دلیل خاصی ندارد.

عقبایی افزود: اینکه این جابه‌جایی زودتر از موعد که همواره از پایان خردادماه آغاز می‌شود، باید توأم با رشد نرخ اجاره‌بها باشد چندان درست و صحیح به نظر نمی‌رسد و قطعاً تأثیری هم بر رشد اجاره‌بها ندارد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به کاهش نرخ تسهیلات بانکی نرخ اجاره‌بها نیز افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: قطعاً کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی هیچ تأثیری بر رشد اجاره‌بهای مسکن نخواهد داشت.

وی افزود: رشد نرخ اجاره‌بها در سال جاری نسبت به سال گذشته نباید بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ درصد باشد زیرا اتفاق خاصی مبنی بر رشد قیمت مسکن رخ نداده است.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو