زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

دو پیروزی و یک شکست از یک جنس برای گسترش !

تیم فوتبال گسترش فولاد در سه دیدار گذشته خود سه نتیجه جالب توجه کسب کرده است.

سرای نور؛در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه امام رضا با ارائه یک نمایش تدافعی موفق شد حملات پرتعداد شاگردان مهاجری را خنثی کند و به پیروزی ارزشمندی دست یابد. آنها پس از اینکه توسط رضا خالقی فر به گل اول بازی دست یافتند، در نیمه دوم و در دقایق پایانی توسط بابایی به گل رسیدند. این سناریو در هفته اول نیم فصل دوم مسابقات هم تکرار شد و شاگردان کریمی باز هم با ارائه یک نمایش تدافعی موفق شدند با دو گل پیمان بابایی که در نیمه اول به ثمر رسید و احمد موسوی که باز هم در ثانیه های پایانی زده شد، پارس جنوبی را شکست دهند.

اما نکته جالب این بود که در این میان تیم گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی برابر تیم خونه به خونه صف آرایی کرد و مقابل این تیم با به کار گیری سیستمی مشابه توسط جواد نکونام تسلیم شد.

نکونام که در اولین سال مربیگری خود نشان داده به خوبی به تفکرات کی روش آشنایی پیدا کرده و گل نخوردن را اصل ابتدایی بازی فوتبال می داند، برخلاف شاگردهای فیروز کریمی دست این مربی را خواند و در شرایطی که نیمه اول را با ارائه یک فوتبال درگیرانه با تساوی به پایان رسانده بود، گل اول بازی را در دقایق ابتدایی نیمه دوم به تیم فیروز کریمی زد و در دقایق انتهایی گل دوم را به ثمر رساند تا از شاگردان فیروز کریمی علیرغم تجربه و سن کمش موفق تر عمل کند و از همان جایی به کریمی ضربه بزند که نقطه قوت تیم گسترش فولاد در این هفته ها است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو