زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

پهلوان: گلزنی؟ باید وجدانمان راحت باشد

ستاره تازه تراکتوری شده لیگ برتر می گوید آخرین گلم در فصل گذشته به گسترش فولاد و در تبریز بود و استارت گلزنی‌ام در این فصل هم در تبریز رقم خورد.

سرای نور؛احسان پهلوان که در روزهای گذشته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش به انجام رساند در رابطه با تیم تراکتورسازی تبریز و بازی های این تیم گفت: خداراشکر شرایط تراکتور با جذب بازیکنانش در این فصل خیلی خوب شده، ما در جام‌حذفی مقابل استقلال‌خوزستان مستحق برد بودیم ولی حوادث فوتبالی باعث شد که این بازی را به آنها واگذار کنیم. در این بازی می خواستیم جبران شکست حذفی را کنیم چرا که معتقد بودیم حقمان در آن بازی باخت نبود، خدا را شکر شرایط در این بازی آنطور که می‌خواستیم رقم خورد و توانستیم بازی را پرگل به پایان برسانیم. امیدوارم تمام بازی‌های لیگ ر ا با همین روحیه و صلابت پیش ببریم.

او در رابطه با ادامه لیگ گفت: طبیعتا ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین بازی‌ها را انجام دهیم و بازی به بازی پیش می رویم. ما تمام تمرکز و هدفمان را برای همان بازی می‌گذاریم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. اگر تراکتور همین طور با تمرکز پیش برود می‌توانیم فصل را با موفقیت پایان دهیم.

پهلوان درباره گلزنی خود در دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: به نظرم در فوتبال مهم گلزنی نیست. مهم پیروزی تیم است اگر تیم ببرد شرایط همه خوب خواهد شد. برای ما از همه چیز مهمتر این است که بازی خوبی انجام دهیم و وجدانمان راحت باشد. من در هر تیمی که بازی کردم همیشه تلاش کردم تا بهترین بازی‌ام را داشته باشم و خیلی برایم گلزنی ملاک نبوده است.

او درباره دیدار برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی است چون این پرسپولیس در این دو سال شرایط خوب و با ثباتی داشته است. البته ما هم شرایطمان خیلی بهتر از قبل شده و هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ هماهنگی تیم یکدستی شده‌ایم، به امید خدا می رویم که بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

هافبک تراکتوری ها درباره احتمال گلزنی در این دیدار گفت: گل زدن در فوتبال خوب است اما همانطور که گفتم مهمتر از گلزنی باید بتوانیم بازی را ببریم. مهم نیست که من گل بزنم یا فرد دیگری، فقط باید تلاش کنیم تا بازی را ببریم و خوشحال از زمین خارج شویم.

پهلوان در رابطه با احتمال حضورش در تیم ملی نیز گفت: آرزوی هر کسی حضور در تیم‌ملی کشورش است. تفکراتی که آقای کی‌روش دارد این است که مهمتر از گل زدن است بازیکن در تیمش موثر باشد. ان‎شاءالله بتوانیم نظر سرمربی تیم‌ملی را در بازی‌های آینده با عملکرد خوبم جلب کنم و جز دعوت‌شده‌های به تیم‌ملی باشم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو