زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

پیغام مهم وریا از تهران به روسیه

عملکرد خوب مدافع راست یک پیغام مهم برای سرمربی استقلال دارد.

سرای نور؛وریا غفوری در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته است و هم اکنون بهترین و آماده ترین دفاع راست فوتبال ایران است.

وریا غفوری فصل قبل با مصدومیت های گاه و بی گاه از شرایط آمادگی دور بود و صحبت هایی در مورد جدایی از این تیم هم به گوش رسید اما اعلام کرد که می خواهد بماند و خاطره خوبی برای هواداران استقلال بسازد.

غفوری در زمان سرمربیگری منصوریان هم نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت اما از زمانی که شفر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد او در بهترین شرایط آمادگی کارش را در این تیم ادامه می دهد.

 

وریا غفوری در بازی هفته گذشته برابر ایرانجوان پاس گل سوم استقلال را به زیبایی به علی قربانی داد و در بازی روز گذشته هم شوت او وارد دروازه صنعت نفت شد اما چون توپ در میانه راه به محسن کریمی برخورد کرد گل به نام این بازیکن ثبت نشد.

عملکرد وریا غفوری یک پیغام مهم برای کی روش دارد و آن هم این است که او برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی  در جام جهانی کاملا آماده است.

در روزهایی که رامین رضاییان شرایط خوبی در لیگ بلژیک تجربه نمی کند وریا غفوری راه چندان سختی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در جام جهانی ندارد و فقط باید تا شروع بازی ها آمادگی امروزش را حفظ کند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو