زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

کریمویی: ادعای ایمانی کذب محض است

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: ادعای ایمانی مبنی بر عدم دریافت 45درصد قراردادش کذب محض است و هر باشگاهی ایشان را خواست از ما استعلام کند.

سرای نور؛اظهار داشت: اگر چه اتفاقات تلخی در مورد بازیکنان خارجی سال‌های گذشته ما رخ داد که پیگیر برطرف شدن مشکل هستیم اما الحمدالله امسال در پدیده هم از بحث برنامه‌ریزی اجرایی و هم مالی سعی کرده‌ایم بر اساس نظم و نسخ جلو رفته که تا حد مناسبی نیز این اتفاق افتاده است.

وی با ابراز تعجب از اقدام ایمانی در کمیته تعیین وضعیت و اقدام به فسخ قراردادش متذکر شد: این ادعای دریافت کمتر از ۴۵درصد ایشان را صددرصد تکذیب کرده و قطع به یقین باشگاه مستندات لازم در خصوص انجام تعهدات نسبت به بازیکن نامبرده بر اساس قرارداد را در اختیار دارد. این بازیکن به هیچ عنوان اجازه مذاکره و عقد قرارداد را با سایر باشگاه‌ها را نداشته و نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان ادامه داد: لذا در این خصوص به کلیه باشگاه‌هایی که با ایشان وارد مذاکره می‌شوند اعلام می‌شود که حتما قبل از مذاکره و انعقاد قرارداد از طریق باشگاه پدیده استعلام بگیرند و بعد وارد عمل شوند تا بعدا گلایه‌ای از عواقب ثانویه آن برای باشگاه مذاکره‌کننده نباشد.

وی با اشاره به روال اداری کمیته تعیین وضعیت در خصوص فسخ قرارداد بازیکنان، تصریح کرد: طبق آیین‌نامه کمیته انضباطی از سال۱۳۹۲ اصل بر صداقت بازیکن است و وقتی بازیکنی ادعا می‌کند بند قراردادش رعایت نشده، می‌تواند طی نامه‌ای که در این کمیته ثبت می کند، با شماره ثبتی دبیرخانه برود با تیم دیگری قرارداد ببندد و در صورتی که باشگاه مستندات داشته باشد می‌تواند شکایت کند. در این مورد متاسفانه ایمانی صداقت نداشته و ما منتظریم تا باشگاه مورد نظرش وارد مذاکره شود تا رسما از هر دو شکایت کنیم.

کریمویی خاطرنشان کرد: من از همین جا اعلام می‌کنم تا بعدا حرفی باقی نماند؛ باشگاهی که با ایشان وارد قرارداد شود به دلیل مستندات دقیق باشگاه پدیده در آینده دچار مخاطره خواهد شد به صورتی که هم فصل نقل و انتقالاتش را از دست خواهد داد و هم اینکه خود این بازیکن جدای از محرومیت بر اساس آیین‌نامه انضباطی تا سه برابر قراردادش جریمه خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو