زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

تیم آزمون خصوصی شد تا ورشکست نشود

خبرگزاری تاس خبر داد مدیران روبین کازان در جلسه ای که با مسئولان فدراسیون روسیه داشتند، قول دادند که با تغییر مالکیت این باشگاه، برای دو سال آینده مشکلی از نظر مالی نخواهند داشت.

سرای  نور؛به تازگی نشریه انگلیسی تلگراف فاش کرد که روبین کازان در ۴ ماه گذشته حقوق بازیکنانش را پرداخت نکرده و این مسئله ممکن است به انحلال این باشگاه منجر شود. براساس این گزارش، مدیران روبین کازان باید هر ماه چیزی حدود ۲۳ میلیون لیر به بازیکنان شان حقوق بدهند اما این مبلغ در چهار ماه اخیر پرداخت نشده و این به بحرانی جدی در این باشگاه منجر شده است و حتی گفته می شود که ممکن است این باشگاه در این ژانویه همه بازیکنانش را از دست بدهند.

اما اکنون گفته می شود قرار است باشگاه روبین کازان که در اختیار کمیته ورزش و فرهنگ کازان قرار دارد، به یک کمپانی خصوصی تبدیل شود تا امکان سرمایه گذاری خصوصی در آن به وجود بیاید و به این ترتیب، از وضعیت حاد فعلی، خارج شوند.

 

در این بین قربان بردیف، سرمربی روبین کازان، تایید کرد که این باشگاه در پرداخت دستمزد بازیکنانش دچار مشکل شده اما نمی داند که چه بازیکنانی قصد دارند این باشگاه را ترک کنند.

 

قربان بردیف که در این تابستان به روبین کازان برگشت، اکنون مشکلات مالی این باشگاه را تایید کرد؛ اما مطمئن نیست که بازیکنان تیمش قصد جدایی داشته باشند.

او به خبرنگاران گفت:” وقتی من به اینجا آمدم، توافق کردیم که من در مسائل مالی نقشی نداشته باشم. بله، در پرداخت ها تاخیر به وجود آمده اما این مسئله در خیلی از باشگاه ها وجود دارد. اینکه این مشکل کی، توسط چه کسی و چگونه حل شود، به من مربوط نمی شود. اینکه آیا این شرایط روی نتایج تاثیر گذاشته یا نه، باید بگویم فکر نمی کنم؛ زیرا بازیکنان خیلی خوب تمرین می کنند. شاید تا اندازه ای تاثیر روانی داشته باشد اما به این معنی نیست که خیلی اساسی است.”

یکی از موضوعاتی که حالا رسانه های روسی روی آن دست گذاشته اند، موضوع علاقه مندی لاتزیو به خرید سردار آزمون در تابستان گذشته است. در حالی که باشگاه ایتالیایی حاضر بود برای خرید ستاره ایرانی چیزی حدود ۱۵ میلیون یورو بپردازد، روبین با اصرار برای فروش او به مبلغ ۱۸ میلیون یورو، باعث شد تا این انتقال نهایی نشود. حالا این سوال مطرح است که با توجه به مشکلات این باشگاه، چرا مدیران روبین حاضر به این انتقال نشدند. به ویژه اینکه سردار در چند ماه گذشته دچار افت شد و بعید به نظر می رسد که حداقل در این ژانویه، با پیشنهاد مشابهی روبرو شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو