زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

ناظم الشریعه: زمان محدودی برای آماده‌سازی داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پس از رقابت‌های لیگ برتر، بلافاصله اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تشکیل می‌شود.

سرای نور؛و ‌به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتسال، سید محمد کاظم ناظم الشریعه، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال، گفت‌: پس از پایان لیگ، اردوی تدارکاتی تیم‌ ‌ملی آغاز می‌شود  و با توجه به زمان محدودی که برای آماده‌سازی تیم داریم، دو بازی دوستانه با تیم ملی بلاروس را در نظر گرفته‌ایم تا بازیکنان را ارزیابی کنیم. در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه دو دیدار دوستانه در تهران برگزار می‌شود.

 

او گفت‌:  پس از استراحتی کوتاه و در بهمن‌ماه به اسلوونی خواهیم رفت و دو بازی دوستانه با این تیم برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان بتوانند به شرایط ایده‌آل تیمی و هماهنگی برسند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی اظهار کرد: پیش از این قرار بود تا مسابقات در ۲۲ بهمن‌ماه برگزار شود اما  با توجه به درخواست میزبان (چین تایپه)، این بازی‌ها ۱۰ روز زودتر و از روز ۱۲ بهمن ماه استارت می‌خورد. ما برنامه ریزی‌مان را به گونه‌ای انجام داده بودیم که بدون فشار، تمرینات و بازی‌های دوستانه را برگزار کنیم اما متاسفانه با اعلام AFC و تغییر زمان بازی‌ها، مجبوریم که تمرینات پر فشار خود را برای رقابت‌ با تیم‌های عراق، چین و میانمار برگزار کنیم.

وی در پایان گفت‌: چین، میانمار و عراق جزو تیم‌های خوب هستند و بدون شک بازی آسانی را برابر آن‌ها نخواهیم داشت اما اگر می‌خواهیم  که قهرمان شویم باید مسابقات تدارکاتی داشته باشیم. پس از تورنمنت اصفهان که ملی‌پوشان عملکرد مناسبی داشته و محک جدی خوردند، همان طور که اشاره کردم دو بازی دوستانه با بلاروس در تهران و اسلوونی در کشورش خواهیم داشت تا ملی‌پوشان با آمادگی بالا در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو