زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

روبین کازان از ورشکستگی نجات می یابد؟

بحران فوتبال روسیه با اعلام ورشکستگی باشگاه محبوب شهر کازان وارد فاز جدیدی شد تا میزبان جام جهانی تحت الشعاع بدهی های انباشته شده باشگاه ها قرار بگیرد.

سرای نور؛در پی تصمیمی که سران باشگاه روبین کازان در اعلام ورشکستگی گرفتند تا از زیر بار بدهی های چند صد میلیون روبلی نجات پیدا کنند، شوک بزرگی به سران فدراسیون فوتبال روسیه در فاصله چند ماه تا میزبانی از جام جهانی وارد شد؛ از همین رو بلافاصله با علنی شدن این اتفاق تلخ راهکارهایی برای نجات روبین از فاجعه در دستور کار قرار گرفت.

یکی از راهکارها واگذاری باشگاه به اسپانسر و مالکان جدید بود که در این راه یک شرکت نفتی بزرگ که به صورت هولدینگ زیر نظر روسیه و چند کشور دیگر فعالیت می کرد، برای خرید باشگاه پیش قدم شد و حتی در این راه پیشنهاد اولیه خود در راه تزریق ۷۷ میلیون روبلی به خزانه باشگاه را نیز ارائه داد که این پیشنهاد با وجود مخالفت سران ایالت تاتارستان با استقبال فدارسیون فوتبال روسیه روبرو شد.

۷۷ میلیون روبل که شرکت Ak Bars Capital قصد تزریق آن به خزانه باشگاه روبین گرفته تا حدودی می تواند این تیم را از ورشکستگی نجات و بخشی از مطالبات بدهکاران را تسویه کند اما موضوع حائز اهمیت برای سران ایالت تاتارستان نوع سرمایه گذاری این شرکت نفتی در سال های آتی است چون آنها از اتفاقی که چند سال پیش برای آنژی ماخاج کالا افتاد در هراس هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو