زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

میزبانی ایران از الجزایر در اروپا

برخلاف خبرهایی که پیرامون شرکت ایران در تورنمنت چهارجانبه در دوحه به گوش می رسید به نظر می رسد ملی پوشان نوروز 97 را در قاره سبز خواهند گذراند.

سرای نور؛در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی شده بودند در حال رایزنی با مقامات قطری برای حضور در تورنمنت چهارجانبه این کشور در فیفادی های ماه مارس(اواخر اسفند و اوایل فروردین ۹۷) هستند به نظر می رسد کل برنامه آماده سازی ایران در این برهه زمانی با تغییر روبرو شده و ملی پوشان نوروز را در اروپا جشن خواهند گرفت.

رسانه های الجزایری در خبرهای دیروز و امروز پیرامون مصاف تدارکاتی با ایران مدعی شدند بنا به توافق صورت گرفته میان دو کشور مصاف تدارکاتی ماه مارس در یکی از کشورهای اروپایی برگزار خواهد شد و احتمال میزبانی دو کشور از این بازی بسیار ضعیف است.

این ادعا در حالی مطرح شد که طی هفته های گذشته خبرهای ضد و نقیضی پیرامون رویارویی ایران با الجزایر نقل شده بود تا در نهایت هر دو کشور این بازی را تایید کردند با این وجود شائبه های زیادی در خصوص زمان و محل برگزاری این دیدار رقم خورد که در تازه ترین ادعا رسانه های الجزایر مدعی شدند این دیدار نه به میزبانی تهران خواهد بود نه به میزبانی الجزیره پایتخت این کشور آفریقایی بلکه در کشوری اروپایی و در ماه مارس برگزار می شود.

رسانه های الجزایر در حالی از میزبانی اروپایی ها در این بازی خبر دادند که اشاره دقیق و صریحی به نام این کشور نداشتند بر همین اساس می توان گفت ملی پوشان ایران در نوروز ۹۷ و بعد از بازی دوستانه با تیم ملی پرو که روز ۲۷ یا ۲۸ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود راهی اردوی اروپایی خواهند شد تا دو بازی دوستانه در فیفادی های ماه مارس را در قاره سبز برگزار کنند که یکی از این بازی ها رویارویی با الجزایر خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو