زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

پیش بازی آث میلان – اینترمیلان

دو تیم آث میلان و اینترمیلان در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛میلان روزهای خوبی را در سری آ سپری نمی‌کند و وضعیت جالبی در جدول این لیگ ندارد. آنها که از ابتدای فصل با مونتلا کار را آغاز کرده بودند، در ابتدا نتایج خوبی کسب کردند ولی رفته رفته نتایجشان دچار افت شد و مونتلا نیز از سمت خود اخراج شد. به جای مونتلا، گتوزو روی نیمکت میلان نشست و او هم نتوانسته نتایج خوبی با این تیم کسب کند و روسونری را از بحران نجات دهد. میلان در رده نهم این رقابت ها قرار گرفته و در ۶ بازی اخیر خود تنها ۱ پیروزی به دست آورده است.

در آن سو اینتر که از ابتدای فصل بسیار خوب کار کرده بود و نتایج درخشانی به دست آورد، در چند هفته اخیر متحمل دو شکست شده و ۶ امتیاز از دست داده که همین موضوع به قیمت از دست دادن صدر جدول برای آنها تمام شده است. با این حال نراتزوری انگیزه بالایی برای کسب موفقیت در دیگر رقابت ها دارد و کوپا ایتالیا یکی از بهترین رقابت ها برای محک آنهاست.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۲ پیروزی برای اینتر، ۲ پیروزی برای میلان و ۲ تساوی به دست آمده و دو تیم آماری بسیار نزدیک به هم دارند.میلان برای این بازی کونتی را در اختیار نخواهد داشت و اینتر، دی آمبروزیو و میراندا را به همراه نخواهد داشت و قادر به استفاده از آنها در این دیدار نیست.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو