زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

دلیل دلخوری ستاره محبوب تراکتورسازی چیست؟

مدافع راست تراکتورسازی از برخورد برخی هواداران ناراحت است و به همین خاطر زمزمه‌هایی درباره جدایی‌اش در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان شنیده می‌شود.

سرای نور؛محمد ایرانپوریان در یکی، دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان تراکتورسازی بوده است؛ او که از نظر آماری تا همین جای لیگ هفدهم بهترین گلزن و بهترین بازیکن تراکتورسازی محسوب می‌شود، توانسته تاکنون ۵ گل بزند و ۳ پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده  و موفق شده خود را به عنوان بهترین مدافع راست فوتبال ایران از این حیث معرفی کند. ایرانپوریان اما از برخورد برخی هواداران دلخور شده و دلیل شادی نکردنش بعد از گلزنی مقابل استقلال خوزستان نیز همین دلخوری بود.

بعداز پنالتی که کاپیتان دوم تراکتورسازی در بازی حذفی با استقلال خوزستان از دست داد، اعتراض‌های زیادی به این بازیکن باتجربه شد. ایرانپوریان که در سال‌های گذشته بهترین پنالتی‌زن تراکتور بوده و توانسته از این طریق گل‌های زیادی را به ثمر برساند، انتظار نداشته که هواداران بعد از آن پنالتی با او برخورد بدی داشته باشند و وقتی چنین اتفاقی رخ داده، دلخور شده است.

ایرانپوریان در جمع‌های خصوصی ناراحتی‌اش از هواداران  و حتی برخی مسئولان تراکتور که از او انتقاد کرده بودند را کتمان نکرد. موضوع به همین جا ختم نشد و برخی به صفحه اینستاگرام ایرانپوریان رفتند و به او توهین‌هایی کردند تا این بازیکن مجبور شود کامنت‌های پست‌های اینستاگرامی‌اش را ببندد.

از این رو وقتی در بازی هفته شانزدهم به سود تراکتور پنالتی اعلام شد، برخی بازیکنان تراکتورسازی قصد داشتند او را از زدن ضربه پنالتی منصرف کنند و خودشان ضربه بزنند که همین امر بر ناراحتی ایرانپوریان افزود. اینکه او بعد از گل‌کردن توپ هم شادی خاصی انجام نداد، دلیلش ناراحتی‌های چند روزه بود.

ایرانپوریان درباره موضوعات پیش آمده گفته است: «اصلا دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. درباره اینکه چرا کامنت هایم را بسته‌ام یا چرا خوشحالی نمی‌کنم، الان حرف نمی‌زنم و تا آخر فصل هم درباره این موارد صحبت نخواهم کرد.»

با شرایط کنونی زمزمه‌هایی درباره جدایی محمد ایرانپوریان در پایان فصل از جمع تراکتورسازان شنیده می‌شود. او هرگز انتظار چنین برخوردهایی از برخی هواداران را با توجه به سابقه اش در تبریز و تراکتورسازی نداشته و به همین خاطر احتمال اینکه در پایان لیگ هفدهم (که قراردادش تمام می‌شود)، سرخ‌پوشان را ترک کند،‌ زیاد است.

با این حال باید منتظر ماند و دید اولا برخورد هواداران با او در نیم فصل دوم لیگ برتر چگونه خواهد بود و دوما در پایان فصل چه اتفاقاتی پیرامون او رخ می‌دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو