زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

هفته هفدهم: انتقام یا تکرار؟!

هفته هفدهم لیگ برتر روز پنج شنبه آغاز و جمعه پیگیری خواهد شد.

سرای نور؛لیگ هفدهم نیز از نیمه گذشت و حالا در سراشیبی رو به اتمام قرار دارد. پرسپولیس با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر قرار گرفته اما مدعیانِ افت کرده، در هفته های اخیر نتیجه هایی گرفته اند که هوادارانشان برای ادامه لیگ امیدوار شده اند. اما هفته هفدهم، یکی از هفته های جذاب لیگ برتر است که مسابقات جذابی را در بر دارد و نگاهی به نتایج این دیدارها در نیم فصل اول نشان می‌دهد تیم های بازنده انگیزه زیادی برای جبران مافات دارند.

 

تراکتورسازان پس از دو شکست پیاپی مقابل پرسپولیس و عدم رسیدن به پیروزی در ۱۰۲۷ روز گذشته مقابل حریف هم‌رنگ پوش، این بار امیدوارند شاگردان برانکو را در تهران زمین گیر کنند. آن ها در نیم فصل به خوبی تقویت شده اند و برای انتقام بازی نیم فصل به زمین می‌آیند اما پرسپولیس هم تیمی نیست که به این سادگی ها شکست را بپذیرد.

 

صنعت نفت و سایپا دیگر تقابل جذاب این هفته است. سایپایی ها در نیم فصل اول با نتیجه ۳-۲ نماینده آبادان را شکست دادند و حال با همان ۳ امتیاز بیشتر در رده پنجم قرار گرفته اند. بنابراین شاگردان فراز کمالوند به خوبی ارزش این مسابقه را درک میکنند و برای کسب تمام امتیازات وارد زمین خواهند شد.

 

دربی قعر جدولی ها نیز بین سپیدرود و مشکی پوشان در مشهد برگزار خواهد شد. ۱۵ هفته پیش شاگردان میثاقیان موفق شدند با دو گل سپیدرود را مغلوب کنند و حال به امیدِ تکرار این نتیجه هستند اما سرخپوشان رشت نیز پس از حضور امید روانخواه روی نیمکت انگیزه های بسیاری برای کسب نتیجه مورد نیاز دارند.

 

ذوب آهن و گسترش فولاد نیز دوئلی تماشایی خواهد بود. ذوب آهن با ۲۰ امتیاز در رده نهم قرار دارد و گسترش با ۲۳ امتیاز در رده هفتم. اصفهانی ها در نیم فصل اول با سه گل تیم بوناچیچ را بردند اما این گسترش فولاد، تیمی نیست که در ابتدای فصل، مقابل هر حریفی سر خم میکرد و از پیش باخته به شمار می رفت.

 

پدیده و سپاهان نیز این بار در اصفهان به مصاف هم می روند. خراسانی ها در هفته دوم با ۴ گل سپاهان را شکست دادند اما حالا کرانچار به خوبی میداند آخرین فرصت هایش را تجربه می کند و شاید با یک باخت مقابل پدیده، صبر مدیران این تیم لبریز شود.

 

پارس جنوبی پس از چند هفته ناکامی به پیکانی رسیده که با مجید جلالی در رده چهارم حضور دارد و میتواند با یک پیروزی جای این تیم را در صدر بگیرد. پارسی ها در نیم فصل اول با نتیجه ۳-۲ پیکان را شکست دادند اما حالا روند نتیجه گیری‌شان کند شده و همین موضوع، احتمال انتقام پیکان در خانه را بیش از گذشته می کند.

 

دو دیدار دیگر نیز در نیم فصل اول با نتیجه تساوی به پایان رسیدند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو