زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

عنایتی، مشکی‌ها را به ۱۰ می‌رساند؟!

مشکی پوشان از 16 بازی تنها 9 امتیاز گرفته است.

سرای نور؛به نظر می رسد نماینده مشکی پوش مشهد این فصل نیز فانوس به دست، لیگ را سپری خواهد کرد و تکلیفش برای سال بعد، در روزهای پایانی مشخص خواهد شد. آن ها فصل پیش با مربی کارکشته و باتجربه ای به نام اکبر میثاقیان در لیگ ماندگار شدند اما حالا عنایتی جوان را روی نیمکت خود می‌بینند و باید دید، با او به چه نتیجه ای خواهند رسید؟!

 

مهاجم سابق تیم استقلال، در هفته چهاردهم به عنوان سرمربی مشکی پوشان منصوب شد و در اولین گام، دربی خراسان را به پدیده واگذار کرد. شاگردان عنایتی در آخرین بازی نیم فصل نیز با یک گل از پارس جنوبی شکست خوردند تا اولین امتیازشان از بازی با ذوب آهن در اصفهان به دست آید.

 

حال آن ها با ۹ امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده اند و برای خروج از منطقه سقوط به حداقل ۲ برد احتیاج دارند. این هفته حریف این تیم مشهدی سپیدرودی خواهد بود که جزو کاندیداهای سقوط به شمار می رود و دیدار با این تیم به نوعی رقابتی ۶ امتیازی محسوب می شود.

 

مشکی پوشان سابق با پیروزی در این مسابقه وضعیت خود را سر و سامان خواهند بخشید اما حتی کسب یک امتیاز از این مسابقه می تواند مشکی پوشان را به ادامه رقابت ها امیدوار کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو