زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

آقای گلی کاوه در بلژیک با گرفتن اخراجی و گل

ستاره ایرانی شارلروا در شب پیروزی پُر گل تیمش مقابل زولته وارِگم موجب اخراج یک بازیکن شد و گلزنی کرد.

سرای نور؛تیم شارلروا که بعد از هشت مسابقه شکست‌ناپذیری پیاپی در دیدار اخیرش مقابل خنک شکست خورد، در چارچوب هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۲۰:۳۰ امشب با بهره‌مندی از کاوه رضایی در خط حمله، در رگنبوگ استادیوم به مصاف زولته وارِگِم رفت.

کاوه رضایی بعد از دو بازی گلزنی متوالی، هفته گذشته موفق به انجام این کار نشد؛ اما ۱۴ دقیقه پس از شروع دیدار امشب با زولته وارگم در محوطه جریمه به توپ رسید که قصد داشت آن را با یک چرخش تبدیل به گل کند؛ اما خطای سندی والش، مدافع چپ ۲۲ ساله هلندی روی او یک پنالتی برای شارلروا رقم زد.

 

 

ستاره ایرانی شارلروا که در دور رفت دو بار گلزنی کرده بود، پنالتی تیمش را برخلاف جهت گلر زولته به سمت راست دروازه زد تا گل اول مسابقه خیلی زود برای آنها ثبت شود.

گتر اولایینا نیجریه‌ای، دومین بازیکن زولته بود که در دقیقه ۲۷ از زمین اخراج شد تا کار برای یاران رضایی راحت‌تر شود؛ شارلروا از ۹ نفره بودن حریفش نهایت بهره را برد و سه بار توسط گایتان هندریکس، کلمنت تاینمونت و دوریان دسولیل در دقایق ۱+۴۵ ، ۶۸ و ۷۱ به گل رسید که کاوه روی گل چهارم تیمش به فرانسیس انگانگا، پاس داد تا او پاس گل تیمش را بدهد.

 

 

یاران رضایی بعد از دو هفته ناکامی در پیروزی، با برد پُر گل ۴ بر صفر مقابل زولته وارگم ۴۲ امتیازی شدند و جایگاه دوم خود در جدول ژوپیر لیگ بلژیک را تثبیت کردند.

کاوه رضایی که حضور کامل در بازی امشب برابر زولته داشت، موفق شد دهمین گل فصلش را به ثمر رساند تا در کنار ایساک سلین، مهاجم واسلند بِوِرِن در صدر جدول گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرد و پایان درخشانی در سال ۲۰۱۷ داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو