زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

پیکان با ثبات‌ترین، سیاه‌جامگان متزلزل‌ترین

در 15 دقیقه های پایانی بازی ها تا پایان هفته شانزدهم پیکان بدون گل خورده با ثبات ترین تیم و سیاه جامگان با 10 گل خورده متزلزل ترین تیم ها بوده اند.

سرای نور؛وقتی آمار عملکرد تیم ها و گل های خورده آنها در ۱۵ دقیقه های پایانی را بررسی می کنیم، متوجه می شویم پیکان بدون گل خورده در این بازه زمانی ثبات خوبی داشته و توانسته مدیریت خوبی بر حفظ جریان بازی داشته باشد. در ۱۶ هفته سپری شده از لیگ هفدهم امیرحسین صادقی، سیدمهران موسوی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی و مهدی شیری بازیکنانی هستند که به تناوب در خط دفاعی پیکان به کار گرفته شده اند و در ثبت این رکورد نقش دارند.

صنعت نفت آبادان نیز با در اختیار داشتن مهره هایی نظیر مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی و مسعود ابراهیم زاده توانسته با ثبت رکورد ۲ گل خورده در ۱۵ دقیقه های پایانی دومین تیم با ثبات باشد.

اما سیاه جامگان با ۱۰ گل خورده و ذوب آهن و تراکتورسازی با ۹ گل خورده در این بازه زمانی متزلزل ترین تیم ها در دقایق پایانی بوده اند. حضور تیم های قلعه نویی و گل محمدی در این بخش جالب توجه است. مربیانی که تیم های تحت هدایت آنها به داشتن خط حمله های گلزن و ارائه فوتبال مالکانه معروف بوده اند، در این فصل نتوانسته در حفظ روند جریان بازی هایشان ثبات داشته باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو