زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

یونایتد ۲ – ۲ برنلی؛ هدیه کریسمسی مورینیو به کونته

یونایتد در خانه خود با نتیجه 2-2 مقابل برنلی متوقف شد.

سرای نور؛منچستریونایتد در روزی که موقعیت های خوبی را از دست داد، ۲-۲ مقابل برنلی متوقف شد تا فاصله این تیم با چلسی رده سومی به یک امتیاز برسد.

بازی با برتری برنلی آغاز شد و این تیم در همان دقیقه ۳ و روی ارسال لانگ، در شلوغی دروازه توسط بارنز به گل رسید تا اولدترافورد در شوک فرو برود.

بعد از دریافت گل یونایتد به قصد جبران حمله کرد و در دقیقه ۱۶ می توانست با شوت دیدنی لوک شاو به گل برسد که پوپ مانع آن شد.

در ادامه یونایتد حملات زیادی را تدارک دید؛ اما در خلق موقعیت مهم ناکام بود؛ اما در عین ناباوری، دفور در دقیقه ۳۶ با یک ضربه ایستگاهی دیدنی، گل دوم برنلی را نیز به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد از دریافت گل یونایتد صاحب بهترین بخت شد و راشفورد می توانست اختلاف را به حداقل برساند؛ اما ضربه او روی خط دروازه توسط مدافعان برنلی برگشت داده شد. در اواخر نیمه اول ضربه پل پوگبا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا برنلی با برتری ۰-۲ به رختکن برود.

یونایتد ۴۵ دقیقه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا لینگارد در دهانه دروازه بخت فوق العاده ای برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او بعد از اثر سنگربان برنلی به شکل عجیبی به دیرک برخورد کرد و گل نشد.

اما در دقیقه ۵۳ این بار لینگارد روی ارسال زمینی یانگ، با ضربه پشت پای فوق العاده موفق شد دروازه برنلی را گشوده و اختلاف را به حداقل برساند.

در دقیقه ۶۳ لوکاکو بخت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت؛ اما ضربه سر عجیب او در جهت عکس دروازه نواخته شد. در ادامه شیاطین سرخ تلاش زیادی برای جبران داشت؛ اما نمی توانست موقعیت مهمی را روی دروازه برنلی ایجاد کند.

اما در دقیقه ۹۰ یونایتد به گل تساوی رسید. لینگارد در شلوغی محوطه با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد در خانه مغلوب برنلی نشود و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو