زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

چلسی ۲ – برایتون ۰ ؛ کریسمس آبی لندن

چلسی موفق شد در خانه خود با 2 گل برایتون را مغلوب کند.

سرای نور؛چلسی موفق شد با ارائه یک نمایش دیدنی در نیمه دوم و با گلزنی موراتا و آلونسو مقابل برایتون به برتری رسیده و ۴۲ امتیازی شود.

در دقایق ابتدایی شاهد اتفاق مهمی روی دروازه هیچ یک از ۲ تیم نبودیم؛ اما اولین موقعیت بازی در دقیقه ۲۰ و روی پاس رودیگر برای باکایوکو ایجاد شد که ضربه هافبک فرانسوی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

۶ دقیقه بعد و با پاس فابرگاس، ویکتور موسس از گوشه محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد؛ اما ضربه دیدنی او توسط رایان مهار شد.

در ادامه باز هم چلسی موقعیت هایی را روی دروازه برایتون ایجاد کرد؛ اما در ۲ نوبت، سنگربان آماده این تیم عکس العمل های مناسبی روی ضربات فابرگاس و رودیگر نشان داد تا نیمه اول علیرغم برتری نسبی چلسی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما چلسی شروعی طوفانی در نیمه دوم داشت و در همان دقیقه ۴۶ با ارسال دیدنی آسپلیکوئتا و ضربه سر دقیق موراتا به گل رسید.

در دقیقه ۴۸ هازارد روی پاس باکایوکو بخت مناسبی برای ۲ برابر کردن اختلاف داشت؛ اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما چلسی حملاتش را ادامه داد و در دقیقه ۶۱ و روی ارسال کرنر فابرگاس و با ضربه سر مارکوس آلونسو به گل دوم هم رسید.

در دقیقه ۷۱ این بار روی پاس هازارد، باکایوکو بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت؛ اما بدشانس بود که ضربه او از بالای دروازه راهی خارج شد. در اواخر بازی برایتون اولین موقعیت مهم خود را ایجاد کرد؛ اما تیبو کورتوا عکس العمل مناسبی روی ضربه مورای نشان داد تا دروازه اش بسته بماند تا در نهایت چلسی با همان ۲ گل برایتون را مغلوب کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو