زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

شفر: با فوتبال عشق کنید

روزهای موفق و آرام استقلال در اولین روزهای زمستان فرا رسیده است.

سرای نور؛استقلال با شفر بعد از روزهای سخت پاییز، روزهای آرامی را در اولین روزهای زمستان پشت سر می گذراند. تیم انتهای جدولی آبی ها در میانه نیم فصل اول که در گلزنی مشکل داشت، بازیکنان مصدوم زیادی داشتند و هواداران را از خود نا امید کرده بود با حضور شفر و کادرفنی جدید تبدیل به تیمی مطمئن برای هواداران شده است که خود را به میانه های بالایی جدول رسانده و مدعی اصلی قهرمانی جام حذفی به شمار می رود.

شرایط خوب در داخل زمین مسابقه و شرایط مناسب مالی باشگاه و انجام تعهدات برای بازیکنان و مربیان باعث شده تا آبی ها امروز نشاط زیادی داشته باشند و همین موضوع جذاب ترین نکته در تمرینات روزهای اخیر استقلال است. سرمربیان استقلال که حالا مشکلات تاکتیکی و گلزنی را پشت سر گذاشتند، در تمرین به دنبال لذت بردن از فوتبال هستند و در جریان تمرین دستورات جالبی برای بازیکنان در نظر می گیرند.

“با فوتبال عشق کنید” یا “از تمرین لذت ببرید” کلید واژه ای است که این روزها کادرفنی استقلال بارها در تمرین آن را تکرار می کنند و از آبی ها می خواهند تا حالا با پشت سر گذاشتن روزهای پرفشار و سخت از حضور در مسابقات و تمرینات لذت ببرند و همین موضوع باعث شده تا آبی ها با نشاط بیشتری برای ادامه مسابقات آماده شوند. روحیه بالای تیمی در جریان مسابقات و تمرینات که با پشتیبانی مناسب مدیرعامل باشگاه همراه شده آبی ها را امیدوار کرده تا بعد از ۵ سال بتوانند به کسب حداقل یک جام امیدوار شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو