زمان انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ -

رضاییان: پاداش‌ها پرداخت شد، مشکل مالی نداریم

مدیرعامل پارس جنوبی در رابطه با اوضاع مالی این باشگاه می گوید حتی پاداش ها نیز پرداخت شده و این تیم مشکل مالی ندارد.

سرای نور؛شکست شگفتی ساز نیم فصل اول لیگ هفدهم در اولین دیدار دور برگشت مقابل گسترش فولاد در خانه باعث شد تا حرف و حدیث هایی در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه آغاز شود. این اتفاق در حالی افتاد که بعد از پایان نیم فصل اول، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جم در مصاحبه ای اعلام کرد: پاداش هایمان پرداخت نشده و مجموعه ما درگیر مشکلات مالی میباشد.

در همین رابطه رضاییان، مدیرعامل پارس جم به “ورزش سه ” اعلام کرد: طبق قرارداد هایی که داشتیم به بازیکنان به صورت مرتب پرداخت داشته ایم. فقط بازیکنان از باشگاه پاداش هایشان را طلب داشتند که ما در این مدت تمامی پاداش های معوقه هم پرداخت کردیم و از این لحاظ مشکلی نداریم.

 

رضاییان در پاسخ به شایعه جذب میثم آقایی و روح الله سیف اللهی و بازیکنان خروجی گفت: کادر فنی اسم این ۲ بازیکن را به باشگاه داده و ما با آنها وارد مذاکره شدیم و اگر به توافق با این دو بازیکن برسیم، به طور حتم جذبشان میکنیم. به طور قطع یک خروجی خواهیم داشت؛ ولی در حال حاضر کادر فنی اسمی به ما اعلام نکرده است.

 

رضاییان در واکنش به باخت این تیم به گسترش فولاد و افت تیمشان در چند هفته ی اخیر، گفت: دور برگشت بازی ها بسیار سخت است. خوشبختانه ما در نیم فصل اول مسابقات، امتیازات خوبی را جمع کردیم که کمک زیادی به ما خواهد کرد. در بازی مقابل گسترش فولاد هم بازی بسیار خوبی ارائه کردیم؛ ولی داور بسیار اذیتمان کرد و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی در آخر گفت: در نیم فصل دوم اکثرا پیش بینی میکنند، ما دچار افت شویم؛ ولی تیم ما با انجام بازی های خوبش سعی میکند در جمع بالانشینان لیگ برتر، جایگاه خود را حفظ کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو