زمان انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ -

سه پرسپولیسی و یک پرتغالی، بهترین گلزنان تراکتور!

سه مهاجم که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را دارند، بیشترین تعداد گل با پیراهن تراکتور به پرسپولیس را دارند.

سرای نور؛

در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس و تراکتور ۱۹ بار با یکدیگر روبرو شده اند و در این دیدارها ۳ گل رد و بدل شده که سهم تراکتور ۲۰ و سهم پرسپولیس ۱۸ گل بوده است. در بین گلزنان تیم تهرانی، رامین رضاییان با ۲ گل رکورددار است؛ اما در تراکتور، ۴ بازیکن دو گله حضور دارند که اتفاقا سه تایشان سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را نیز در کارنامه دارند.

 

فرهاد خیرخواه، مهاجمی که با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر هم رسید، در اولین دوره حضور دوباره تراکتور در لیگ مقابل پرسپولیس دبل کرد تا نامش به عنوان یکی از گلزن های برتر تراکتورسازی به ثبت برسد.

 

فرزاد حاتمی، مهاجمی که هم اکنون نیز در عضویت تیم تراکتورسازی است، در لیگ یازدهم و همین لیگ هفدهم موفق به بازکردن دروازه پرسپولیس شده تا یکی از دیگر از دو گله های تیم تبریزی مقابل پرسپولیس باشد. البته او در نیم فصل لیگ سیزدهم در پرسپولیس نیز حضور داشت و حتی گل ششم سرخپوشان به مس را نیز با شوتی سرکش به ثمر رساند.

 

سیدمهدی سیدصالحی هم که در زمان حضور علی دایی، مهاجم پرسپولیس بود، سابقه دبل مقابل قرمزها را در کارنامه دارد. او در لیگ دوازدهم دو گل به پرسپولیس زد تا تیمش پیروز میدان باشد. البته این مهاجم کهنه کار فوتبال ایران، فصل بعدی با پیراهن پرسپولیس نیز موفق به گلزنی مقابل تراکتورسازان شد.

 

فلاویو لوپز هم که جزو بازیکنان خارجی با کیفیت فوتبال ایران به شمار می رود، در یک بازی دوبار دروازه پرسپولیس را باز کرد تا حکم برد تیمش را به تنهایی امضا کند. او در دو فصلی که برای تراکتور به میدان رفت، بیش از ۲۰ گل به ثمر رساند تا یکی از بهترین گلزنان خارجی تاریخ این باشگاه باشد.

 

نام دیگر گلزنان تراکتور را در زیر می‌بینید:

فرهاد علیاری، جاسم کرار، سیاوش اکبرپور، محمد ابراهیمی، مهدی کریمیان، گیلسون، انصاری فرد، ادینهو، نریمان جهان، شاهین ثاثبی، محمد ایرانپوریان.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو