زمان انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ -

برانکو تراکتور را دوست دارد، یحیی را نه!

تا پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، سرخ ها آمار ضعیفی از تقابل هایشان مقابل تراکتور در لیگ برتر داشتند.

سرای نور؛

اما از زمانی که برانکو سکان هدایت این تیم تهرانی را بر عهده گرفت، آن ها هیچگاه مقابل تراکتور بازنده نشدند و حالا با ثبت ۱۰۲۷ روز شکست ناپذیری، به دنبال ماجراجویی بیشتر نیز هستند. پرسپولیسی ها در آمار کلی، تعداد بردهای بسیار بیشتری از رقیب تبریزی دارند؛ اما اگر تعداد بازی ها در لیگ برتر را در نظر بگیریم، هر دو تعداد بردهای یکسانی دارند و پرسپولیس، این آمار را مدیون پروفسور فوتبال کرواسی است.

 

پرسپولیسی ها در ۱۴ دیداری که برانکو روی نیمکت این تیم نبود، ۶ بار پیروز شده و ۹ مرتبه نیز شکست خورده بودند تا آماری ضعیف مقابل این تیم شهرستانی به ثبت رسانده باشند؛ ولی حالا تعداد بردها برابر شده و فقط یک قله برای پرسپولیسِ برانکو باقی مانده است. شاگردان ایوانکوویچ حالا ۲ گل زده کمتر از تراکتوری ها دارند و اگر بتوانند آن را نیز برابر کنند، بازگشتی خیره کننده را ثبت کرده اند.

 

اولین رویارویی برانکو و تراکتور در هفته های ابتدایی لیگ پانزدهم بود. هر دو تیم وضعیت خوبی نداشتند و زمزمه هایی مبنی بر اخراج برانکو هم به گوش می‌رسید؛ اما پرسپولیس با گل بنگستون تراکتور را در تبریز شکست داد و علاوه بر بقا روی نیمکت سرخ ها، طلسم عدم پیروزی در تبریز را هم شکست. دومین بازی در تهران بود؛ اما شاگردان برانکو از پس تیم قلعه نوئی بر نیامدند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی سوم نیز در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار شد و بازهم سهم دو تیم از بازی تنها یک امتیاز بود.

 

اما پس از آن مسابقه، سرخ های پایتخت هر دو بازی مقابل تراکتور را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آن ها با ۳ گل فینال لیگ شانزدهم را از تراکتور بردند و این فصل هم در تبریز با گل های منشا و کامیابی نیا به برد رسیدند.

 

حال باید دید آیا این عملکرد  مثبت از سوی برانکو همچنان ادامه خواهد داشت؟ او البته آمار ضعیفی مقابل گل محمدی دارد؛ اما اگر شاگردان برانکو بتوانند در این مسابقه هم پیروز شوند، بدون شک اتفاقی بسیار خوشایند را برای هوادارانشان رقم خواهند زد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو