زمان انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ -

مسعود شجاعی بهترین شماره ۱۰ لیگ یونان ؟

مسعود شجاعی تیم آینده‌اش را انتخاب کرده و همانطور که در روزهای گذشته شنیده بودیم، به تیم آ. ا. ک یونان می‌پیوندد. پنجره نقل و انتقالات زمستانی اول ژانویه باز می‌شود و قرار است مراسم معارفه شجاعی هم امروز برگزار شود.

سرای نور؛

دیروز، همزمان با پایان تعطیلات سه روزه کریسمس در یونان، ماجرای انتقال شجاعی به آ. ا. ک یکی از سوژه‌های اصلی روزنامه‌های ورزشی بود. عکس مسعود روی جلد سه روزنامه ورزشی دیده می‌شود و آنها گزارش‌هایی درباره این انتقال داشتند. سایت‌های یونانی از جمله گازتا و SDNA نیز مدعی شدند قرارداد شجاعی شش ماهه است و بندی برای تمدید قرارداد تا یک سال آینده در آن گنجانده شده.

در آستانه نهایی شدن این انتقال، رسانه‌های یونانی عملکرد شجاعی را زیر ذره‌بین بردند و ماجرای جدایی پر سر و صدایش از پانیونیوس هم مورد توجه قرار گرفته. به همین خاطر سایت AEK365 سراغ همبازی مسعود در این تیم رفته و درباره شخصیت هافبک ایرانی از او پرسیده.

وانجلیس اویکونومو، مدافع باتجربه پانیونیوس قبول ندارد که شجاعی بازیکنی جنجالی است و تعجب می‌کند که چرا چنین بحثی درباره او مطرح شده است. اویکونومو درباره شخصیت مسعود می‌گوید: «حاضرم دستم را در آتش بگذارم! ما درباره پسری صحبت می‌کنیم که سال‌ها در لالیگا بازی کرده و کاپیتان تیم ملی کشورش بوده. او چهره‌ای اجتماعی است و درباره موضوعات مختلف در کشورش هم حساس است. ما تنها درباره یک بازیکن صحبت نمی‌کنیم.»

این مدافع که یک سال و نیم با شجاعی همبازی بوده، اضافه می‌کند: «او یک حرفه‌ای و پسر فوق‌العاده‌ای است. شاید برخی دیده‌اند که او گاهی با داوران بحث می‌کند، ولی او بارها با بازی خشن حریفان مواجه شده. شما در رختکن مسعود دیگری می‌بینید. من حرفه‌ای بهتری از او ندیده‌ام و هیچ چیز ندارم که درباره او بگویم.»

او درباره جنجال اخیر درمورد مسعود می‌گوید: «نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده و با او در این باره صحبت نکرده‌ام. من از او جز رفتار یک بازیکن حرفه‌ای ندیدم.

بازیکنی که همیشه به همبازیانش، به‌ویژه جوانان کمک می‌کرد و توصیه‌هایی برای آنها داشت. هیچ توضیحی درمورد حرف‌هایی که درباره شخصیت او مطرح می‌شود، ندارم. نمی‌خواهم درباره کسانی که این حرف‌ها را زده‌اند غیبت کنم، ولی حاضرم دستم را در آتش بگذارم و به شما بگویم که مسعود شخصیت بی‌نقصی دارد. این را با اطمینان می‌گویم. او انسانی خوب و حتی کمی خجالتی است.»
مدافع پانیونیوس درباره کیفیت فنی شجاعی می‌گوید: «مسعود نشان داده کیست و چه توانایی‌هایی دارد. او در پا به توپ مهارت زیادی دارد و می‌تواند به راحتی قفل خطوط دفاعی را باز کند، چون هوش فوتبالی خوبی دارد.

او همچنین جایگیری‌های خوبی دارد و خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. او برای هر تیمی در لیگ یونان یک بازیکن ارزشمند است. از نظر من او در پست شماره ده بهترین در لیگ یونان است.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو