زمان انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور:

شهدای مدافع حرم ثابت کردند رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران تداوم راه امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور گفت:شهدای مدافع حرم ثابت کردند رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران تداوم راه امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی در نشست خبری در شهرستان نور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس و شهدای مدافع آل الله اظهارکرد: سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر است.

 

 
وی با اشاره به عملیات بیت المقدس که سبب آزادی خرمشهر شد افزود: فتح خرمشهر به ما درس مقاومت و از خود گذشتگی آموخت و سبب پیروزی در ادامه جنگ تحمیلی شد و این فتح با دستان خالی و با ایمان و اعتقاد قوی، یک نصرت الهی بود وامسال تلاقی سالروز فتح خرمشهر با شهادت مدافعان حرم اهل بیت، حال و هوای خاصی به این روز بخشیده است.

 
فرمانده سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه و رسم و آرمان‌های همان شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس هستند و در راستای همان ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب جان خویش را نثار کردند.

 

 

 

 

DSC02044
این مسئول تأکید کرد: شهدای مدافع حرم ثابت کردند رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران تداوم راه امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

 
حسین محمودی با بیان این که دفاع مقدس، گنجینه انقلاب محسوب می‌شود یادآور شد: صدور انقلاب اسلامی و گفتمان اسلامی در یک مرز جغرافیایی خلاصه نمی‌شود بلکه در مرزهای فکری و اندیشه‌ها، خودش را نشان می‌دهد و اکنون شاهد اندیشه و آرمان‌های حضرت امام (ره) در همه بلاد اسلامی غرب آسیا و … هستیم.

 
وی اظهار کرد: تلاقی سال روز سوم خرداد امسال را با نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی می‌داریم.
فرمانده سپاه ناحیه نوربا اشاره به تشکیل ستاد بزرگ داشت سوم خرداد در فرمانداری شهرستان نور بیان کرد: در این ستاد کمیته‌های مختلف فرهنگی هنری، ایثارگران، ورزشی، بانوان، فضا سازی، مساجد و محلات، روستایی، پشتیبانی و … نقش آفرینی می‌کنند که برگزاری جشن میلاد در سطح شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان و شهرستان، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان فتح خرمشهر، صبحگاه مشترک با نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در سپاه نور، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و … از برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان نور می‌باشد.

زمان انتشار: ۳ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو