زمان انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ -

نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور مطرح کرد

خنثی شدن همه فتنه‌ها با درایت رهبر انقلاب/ مسئولان دسیسه‌های دشمن را بازگو کنند

نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور گفت: انقلاب اسلامی با محوریت دینی خود، استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم در یکایک حوادث ایجاده شده، توانست دسیسه‌های دشمنان را برملا کرده و فتنه‌های آن‌ها را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می‌آيد.

 

روز نهم دی، روزی است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فريب حيله‌ها و نيرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

محمود مرادی نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به حماسه ۹دی اظهار کرد: باید دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را برای مردم بازگو و تبیین کنیم و آن‌ها را از فتنه‌های دشمنان آگاه سازیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود، بنابراین هر یک از مسئولان در حوزه مسئولیت خود باید نسبت به آگاه‌سازی جامعه هدف آن حوزه در رابطه با فتنه ۹ دی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند و دشمن نیز باید بداند که کوچکترین فعالیتش مورد رصد قرار خواهد گرفت و ملت پاسخی سنگین خواهد داد.

وی گفت: ۹دی در پاسخ به هتک حرمت نسبت به اعتقادات مذهبی و عاشورای سال ۸۸ اتفاق افتاد که ملت بیداری و هوشیاری خود را به رخ کشید.

نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران در تظاهرات ۹ دی ۸۸ با حضور چشمگیر خود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به جهانیان نشان دادند به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.

این دکترای فیزیک با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان تصریح کرد: فتنه و فتنه‌انگیزی از بدو ایجاد انقلاب اسلامی ایران بوده و تنها در رابطه با انقلاب نیست بلکه مشکل اصلی استکبار با اسلام و هدفش از فتنه‌انگیزی نابودی اسلام و مسلمانان است و تاکنون هیچ کس نتوانسته مانند انقلاب اسلامی ایران کارهای دینی را در پیش گرفته و به واسطه آن‌ها در برابر ابرقدرت‌های جهان استکبار ایستاده و عرض اندام کند، انقلاب اسلامی با محوریت دینی خود و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم در یکایک حوادث ایجاده شده، توانست دسیسه‌های دشمنان را برملا کرده و فتنه‌های آن‌ها را خنثی کند.

عضو سازمان بسیج اساتید کشوری در ادامه افزود: امروز نیز دشمن از خرابکاری دست برنداشته و در پی ایجاد اقلیم کردستان بود که می‌خواست اسرائیلی دیگر را به وجود آورند که این امر هم با درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی شد، داعشی که اقدامات وحشیانه‌اش آشوبی بزرگ در منطقه به‌وجود آورد و البته به لطف خداوند و با تلاش فرماندهان و سربازان جان بر کف به زباله‌دان تاریخ پیوست و اکنون اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هم از آخرین فتنه‌های دشمن است که امیدواریم با درایت سربازان اسلام و هوشیاری مسلمانان منطقه خنثی شود.

مرادی در پایان با بیان اینکه در تمام حوادث از ۹ دی گرفته تا حوادث متأخر همیشه چیزی که راهگشای ما مسلمانان می‌تواند باشد بهره گیری از درایت‌های رهبر معظم انقلاب، همسو بودن و اتحاد مسلمانان در جهت نابودی دشمنان دین و شریعت است که نیازمند بصیرت‌افزایی و آگاه بودن ملت همیشه در صحنه و تلاش در جهت جنگ نرم است.

زمان انتشار: ۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو