زمان انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

دشمن در فتنه ۸۸ از بصیرت نافذ ملت ایران اسلامی غافل بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: دشمن در فتنه 88 از بصیرت نافذ ملت ایران اسلامی غافل بود و بصیرت ملت ایران به همه جهانیان ثابت شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به سخنان رهبری اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند “در سال ۸۸ دشمن تصور کرد طراحی ۱۰ ساله او بر ضد جمهوری اسلامی ایران به نتیجه رسید، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر و بر دهان مخالفان و معارضین بین‌المللی زد، چه برسد به مزدوران داخلی آن‌ها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند”.

 

وی گفت: آحاد مردم در ۹ دی با بصیرت نافذ خود توانستند یک انقلاب دیگری را برای کشور در سال ۸۸ رقم بزنند که سبب شد تا طراحی دشمن نقش برآب شود.

فرمانده سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: با یک رصد دقیق و عمیق عوامل سبب فتنه ۸۸ شد را شناسایی و در این مسئله چند موضع باید بررسی شود، نقش کشورهای بیگانه، نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی، نقش رسانه انگلیسی و اینکه چرا از سال ۸۴ بودجه‌های چندین میلیارد دلاری برای آشوب در ایران اسلامی، طراحی شد.

این مسئول تصریح کرد: بارزترین عملکرد نقش نفاق داخلی و اینکه چه کسانی در این نفاق داخلی تلاش کردند که فتنه ۸۸ به وجود بیاید و بیگانگانی که در راه‌اندازی این فتنه قدم برداشتند چه کسانی بودند؟

اسدی با اشاره به آمارها گفت: چندین سفارتخانه قبل از ۸۸ رسماً کار اطلاعاتی را آغاز کردند و ۷۰۰ اتاق فکر و برنامه ریزی برای انتخابات در امریکا و کشورهای دیگر راه اندازی شد که از سال ۸۴ هر روز این اتاق فکر چندین مقاله در راستای عملکرد انتخابات ۸۸ ارائه می‌داد، رسانه‌ها هم یک بخشی را به مسائل ایران اسلامی اختصاص دادند و از این اتاق ۳۰۰ جلد کتاب بر علیه ایران چاپ شد و ابعاد این فتنه طوری از طرف دشمن طراحی شد که دشمن تصور می‌کرد با تمام توانمندی که ایجاد کرد با کار سازمان اطلاعاتی سیاه و موساد می‌تواند کار انقلاب اسلامی ایران را به اتمام برساند.

 

وی با اشاره به عملکرد دشمن افزود: دشمن از یک چیز غافل بود و آن هم بصیرت نافذ مردم و هر چند برخی خواص توان این بصیرت را نداشتند و مانند توابیون بعد از عاشورا دچار چالش شدند اما بصیرت ملت ایران به همه جهانیان ثابت شد و در رأس عملکرد مردم راهکارها و منویات مقام معظم رهبری سبب شد پس از هفت ماه یک انقلاب دیگر به وقوع بپیوندد و دشمن همچنان ناامید به لانه خود برگردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در ادامه اضافه کرد: ملت ایران به عمق خواسته دشمن، آموزش‌هایی که می‌دهد، امکانات و انگیزه دشمن در این عملکرد پی بردند و بعد از سال ۸۸ نه تنها دشمن نتوانست به اهداف شومش برسد بلکه بصیرت نافذ مردم سبب شد انقلاب ما، انقلاب جهانی شد و مظلومان جهان با الگو گرفتن از عملکرد ایران اسلامی در رأس ولی امر مسلمین، قدم‌های شایسته‌ای در کشور خود از گوشه‌های آفریقا تا خاورمیانه و امریکا برداشتند و نهضت‌هایی را به راه انداختند.

این مسئول گفت: امیدواریم زمانی برسد با عنایت به ظهور امام عصر، مستضعفین جهان بر مستکبرین پیروز شود و خرسندیم مردم عزیز ایران اسلامی همیشه از برخی مسئولان و خواص جلوتر حرکت می‌کنند اما جوانان و نسل حاضر بدانند اگر بخواهیم دشمن را بشناسیم باید به سه نکته توجه کنیم، مبدأ حرکت دشمن، میزان عملکرد، مقصد و اهداف دشمن که اگر این‌ها را بشناسم دچار چالش نمی‌شویم.

اسدی بیان کرد: اگر با این روش در شناخت عمیق دشمن پیش برویم به راحتی دشمن را خواهیم شناخت و می‌توانیم قدم‌های خوبی در مقابل حرکات دشمن برداریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه بیدار است، افزود: ۷۰۰ اتاق فکر در آن زمان اکنون چند برابر و نشست‌های دشمنان نیز به روز شده است و دشمن در تمام عرصه‌ها با ما مقابله می‌کند و علی (ع) می‌فرمایند ” هر وقت ما لحظه‌ای بخوابیم دشمن بیدار است و لگدهای دشمن به ما برخورد می‌کند ”

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: ما با چشمان بیدار و به لطف الهی در برابر فتنه داعشی‌ها و تکفیری‌ها موفق شدیم و انشاالله در سراسر عملکرد دشمن بر علیه ملت ایران اسلامی بتوانیم در عمق استراتژیک دشمن وارد و موفق شویم.

این مسئول با اشاره به مدارک کشف شده خاطرنشان کرد: در بصیرت‌افزایی و شناخت دشمن باید از مبدأ شروع کنیم و دشمن از سال ۷۱ تا ۸۸ با رویکرد اتاق فکرها، حدود هشت دفتر ویژه در برخی مراکز بازگشایی کرد که به خصوص دفتر ویژه‌ای در دوبی بود که از سال ۷۱ تا ۸۸ برای ایجاد فتنه برنامه‌ریزی کردند و گاهی اوقات عملکرد این دفاتر با بودجه‌های ۴۰۰ میلیون دلاری سازمان سیاه و پنتاگون در جذب برخی خواص و نخبگان تلاش کردند.

اسدی گفت: سربازان گمنام صاحب الزمان، سپاه پاسداران و … این موضوع را رصد کرده بودند که آن‌ها توانستند تعدادی را جذب کنند و با بررسی جامعه هدف، برخی افراد ناخواسته و از روی ناآگاهی اسیر اقدامات جاسوسی سازمان سیاه و پنتاگون شدند.

وی در پایان گفت: طراحی خارجی و عملکرد برخی افراد غافل و بی‌بصیرت در داخل، سبب ایجاد فتنه ۸۸ شد که به لطف الهی، بصیرت مردم و هدایت رهبری توانستیم از این پیچ داخلی عبور کنیم.

زمان انتشار: ۸ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو