زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

یعقوب کریمی: من را نمی‌خواستند چرا تمدید کردند؟

هافبک استقلال می گوید عده ای به شفر اطلاعت غلط دادند تا او نتواند توانایی های خود را نشان بدهد.

سرای نور؛سکوت خود را شکست و در مورد دلیل جدایی اش از استقلال و نیمکت نشینی اش در این تیم صحبت های جذابی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 

چطور شد که به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال درچند سال گذشته، در ۲ فصل اخیر اصلا فرصت بازی به تو نرسید؟

 

در این ۲ سال هر وقت در پست خودم بازی کردم، خیلی خوب بازی کردم ولی در این ۲ سال دو سه بازی در پست هافبک چپ بخ من بازی رسید که خیلی خوب بودم. در پست خودم بازی نکردم  و این کارم را سخت کرد. برای من که هجومی بازی می کنم سخت است دفاع کردن و این را فقط کسانی می فهمند که خودشان فوتبال بازی کرده باشند.

فکر نمی کنی اشتباه کردی که حاضر شدی در پست غیر تخصصی بازی کنی؟

اشتباه کردم، شاید  نباید می گفتم هرجا مربی بخواهد بازی می کنم چون این مساله باعث شد به فوتبالم لطمه بخورد و نمایشی که هواداران از من انتظار داشتند را انجام بدهم.

 

دوباره می توانی به روزهای اوج برگردی؟

من در این ۲ سال فرصتی نصیبم نشد تا خودم را نشان بدم، فرصت پیدا می کردم خوب کار می کردم. من در این ۲ سال هروقت در پست خودم بازی کردم نمایش خوبی داشتم اما فرصت بازی کردن به من نرسید.

از منصوریان به خاطر اینکه به تو فرصت بازی کردن نداد دلخور هستی؟

نه، علی آقا مربی ام  بوده اما همیشه حرف من این بود که کاش ۵ بازی به من فرصت می دادند چون من رده های پایه استقلال و تیم امید شاگرد ایشان بودند.  خیلی ها در تیم ملی یک دقیقه هم بازی نمی کردند ولی الان بازیکنان فیکس تیم های بزرگ هستند. رفتارها با من خوب نبود ولی نباید به گذشته برگردم و می خواهم به آیندن نگاه کنم.

اگر به گذشته برگردی، برای این فصل قراردادت را با استقلال تمدید می کنی؟

نه قطع تمدید نمی کردم در این شرایطی باید عاقلائه تر فکر می کردم و به تیمی می رفتم که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کنم.

 

ولی اتفاق هایی که در ۲ سال اخیر برای تو افتاد می تواند به فوتبالت لطمه بزند.

سوال من این است که اگر من را نمی خواستند چرا من را نگه داشتند و اگر من را می خواستند فرصت ندادند که توانایی هایم را نشان بدهم. متاسفانه در این سال ها کسی نفهمید یعقوب کریمی چقدر عاشق استقلال بود.

چرا با حضور شفر برای تو شرایط تغییری نکرد؟

از روزی که آمدم شفر آمد یک ماه و نیم یک بازی هم در لیست ۱۸ نفره استقلال نبودم. یک چیزی بود ولی خودم هم نمی دانم چه اتفاقی افتاد ولی به طور قطع یک مساله ای وجود داشت.

 

یعنی اعتقاد داری زیر آب تو را در استقلال زدند؟

قطعا همینطور است. با من بدترین رفتارها شد و واقعا من مظلوم تر از خودم در استقلال ندیدم. خیلی ها با ما گفتند و خندیدند ولی  زیرآبم را زدند. گذشته ها گذشته است و من دوست دارم به آینده فکر کنم.

تیم جدیدت را چه زمانی انتخاب می کنی؟

من با دو سه تا تیم صحبت کردم و  ظرف سه چهار روز آینده تیم جدیدم را انتخاب می کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو