زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

خیز اندرلخت برای جذب گلزن ایرانی شارلروا

10 گل و یک پاس گل در لیگ و یک گل هم در جام حذفی. این آمار درخشان و شگفت انگیز کاوه رضایی در نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا است.

سرای نور؛و به نقل از ایران ورزشی ، کاوه با این عملکرد، نه تنها در تیم منتخب نیم فصل نخست لیگ بلژیک قرار گرفت که پیشنهادهایی جذاب نیز به دستش رسید. نمونه‌اش علاقه باشگاه اندرلخت به جذب این مهاجم توانمند و ۲۵ ساله است.

همین مساله رضایی را در دوراهی عجیبی قرار داده. از یک سو باشگاه شارلروا که او را از آسیا به اروپا برد و باعث شکوفایی‌اش شد پیشنهاد تمدید ۵ ساله قرارداد را به کاوه داده و از سویی دیگر اندرلخت با یک درخواست ویژه، خواهان حضور رضایی در ترکیب‌اش شده است.

کاوه البته هنوز به هیچ یک از این پیشنهادها پاسخ نداده. او با توجه به تعطیلات ژانویه در بلژیک، به ایران برگشته تا کمی استراحت کند و البته با خانواده‌اش ملاقات. او این روزها در ایران است و به همین دلیل فرصت نکرده تا به پیشنهادها فکر کند و تصمیمی راجع به آنها بگیرد.

رضایی یک هفته در ایران خواهد بود. او در این مدت با خانواده‌اش ملاقات می‌کند و البته کمی هم استراحت را در برنامه‌اش قرار می‌دهد. سپس به بلژیک بر می‌گردد تا پیشنهادهایش را بررسی کند و برای آینده‌اش بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. تصمیمی که حتی می‌تواند جدایی از شارلروا در همین نیم فصل باشد.

اندرلخت البته تنها پیشنهاد رسیده به دست کاوه نیست اما جذاب‌ترین‌اش چرا. کاوه از تیم‌های مختلفی، حتی خارج از بلژیک پیشنهاد بازی دریافت کرده اما به نظر نمی‌رسد در این مقطع از لیگ بلژیک به کشوری دیگر کوچ کند. او تازه در ژوپیلرلیگ جا افتاده و هدفش هم این است که فصل را با کسب عنوان آقای گلی و تصاحب کفش طلا به پایان برساند. آن‌وقت است که با کارنامه آقای گلی در بلژیک می‌تواند پیشنهادهای بهتری از نظر مالی و فوتبالی دریافت کند.

از پیشنهاد اندرلخت نوشتیم و جذابیت‌اش. این پیشنهاد از مدت‌ها قبل به دست کاوه رسیده و او را به فکر فرو برده. هین ون هانزبروک، سرمربی ۵۳ ساله اندرلخت بارها از توانایی‌های فنی کاوه تمجید کرده و او را مهاجمی سطح بالا معرفی کرده. اطمینان او به سبک بازی رضایی یکی از دلایل مهمی است که باعث شده اندرلخت برای خرید کاوه پیشنهادی ۶ میلیون یورویی را تقدیم مدیران شارلروا کند.

۶ میلیون یورو رقم هنگفتی در لیگ بلژیک است. لیگی که شاید بزرگترین ستاره‌هایش با این رقم به تیمی دیگر منتقل نشوند. اندرلخت اما برای کاوه چنین توری پهن گرده و تنها هدفش در نقل و انتقالات زمستانی جذب این مهاجم است.

آسیب دیدگی هنری اونیه کورو، مهاجم ۲۰ ساله و اهل نیجریه نیز باعث شده تا مدیران اندرلخت عزم خود را برای جذب کاوه جزم کنند. اونیه کورو که پس از درخشش در باشگاه اوپن و به ثمر رساندن ۱۲ گل در فصل گذشته لیگ بلژیک پیراهن اندرلخت را پوشید، این فصل نیز ۹ گل وارد دروازه حریفان کرده و تا قبل از مصدومیت یکی از رقبای کاوه برای کسب کفش طلای فوتبال بوده. او حالا آسیب دیده و تا پایان فصل نمی‌تواند برای اندرلخت بازی کند و حتی شاید حضور در جام جهانی را نیز از دست بدهد.

درخشش کاوه در کنار این اتفاق، مدیران اندرلخت را مجاب کرده تا برای جذب او تمام راهکارها را آزمایش کنند. مذاکره رسمی میان طرفین از چند روز دیگر آغاز می‌شود. رضایی اما اگر در شارلروا بماند، هفته آینده به اسپانیا می‌رود تا در اردوی این تیم شرکت کند. در غیر این‌صورت و اگر تفاهمنامه‌ای بین اندرلخت و شارلروا امضا شود، کاوه باید به اردوی رقیب برود. تیمی که ۲ امتیاز کمتر از شارلروا به دست آورده و در رده سوم لیگ بلژیک قرار گرفته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو