زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

شکست برابر پرسپولیس روند ذوب را تغییر داد؟

ذوبی ها بعد از شکست برابر پرسپولیس روند متفاوتی را پشت سر می گذرانند.

سرای  نور؛استحکام و ثبات در خط دفاعی یکی از شاخصه های تیم های موفق در فوتبال ایران طی فصول گذشته است. بعد از آنکه استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم با خط دفاعی موفق خود به عنوان قهرمانی رسید، پرسپولیس نیز در لیگ شانزدهم عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع داشت و در فصل جاری نیز بهترین خط دفاع لیگ برتر و البته صدرنشین است.

استقلالی ها هم که این روزها روند خوب و رو به رشدی را طی می کنند، در خط دفاعی عملکرد خیره کننده ای با شفر دارند و بعد از حضور این سرمربی آلمانی تنها یک گل در لیگ برتر دریافت کرده اند.

روند ذوب آهن در سه دیدار گذشته با امیر قلعه نویی نشان می دهد که این سرمربی با تجربه نیز که همواره ادعا کرده به فوتبال تهاجمی اعتقاد دارد، طی سه دیدار گذشته موفق به کلین شیت شده است. عملکرد خوب و سازماندهی قوی خط دفاعی ذوب آهن بعد از شکست سنگین این تیم برابر پرسپولیس آغاز شد و بعد از آنکه شاگردان قلعه نویی در تهران با چهار گل شکست خوردند، به سراغ ترمیم خط دفاعی خود رفتند و بعد از شکست برابر پرسپولیس ضمن ثبت ۳ کلین شیت، ۷ امتیاز کسب کردند تا به تیم های بالای جدول نزدیک شوند.

به نظر می رسد امیر قلعه نویی تصمیم دارد تا با استفاده از فرمول لیگ دوازدهم که با استقلال به قهرمانی رسید، سازماندهی خط دفاعی خود را نسبت به گذشته تغییر دهد و با سبکی متفاوت از آنچه پیش از این به دنبال آن بود شانس خود برای نتیجه گیری را افزایش دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو