زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

پیکان بعد از ۷ برد پیاپی دیگر نمی برد!

تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در هفته یازدهم دیگر طعم پیروزی را نچشیده است.

سرای نور؛هفته های ابتدایی لیگ هفدهم چندان برای شاگردان مجید جلالی دلچسب نبود و آنها نتایج خوبی کسب نمی کردند، اما پس از کسب پیروزی مقابل فولادخوزستان در هفته پنجم آنها هفت پیروزی پیاپی کسب کردند و در مقطعی به صدر جدول رده بندی هم رسیدند، اما روزهای سختی انتظار مجید جلالی و شاگردانش را می کشید.

پیکان که در دیدار هفته یازدهم به سختی موفق شده بود شاگردان کرانچار را با تیزهوشی و گل دقایق پایانی مغلوب کند، از هفته دوازدهم به بعد موفق به کسب سه امتیاز نشده است.

آنها طی این مدت سه تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان، پدیده و پارس جنوبی کسب کردند و دو شکست یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان و سایپا هم در کارنامه آنها ثبت شد. شاگردان جلالی در مقابل استقلال تهران هم به تساوی بدون گل دست یافتند، تا ۶ هفته را در شرایطی با کسب ۴ امتیاز پشت سر بگذارند که از ۷ هفته پیشین ۲۱ امتیاز کسب کرده بودند.

گفتنی است که شاگردان جلالی ۲ امتیاز هم از ۴ دیدار ابتدایی لیگ کسب کرده بودند.

حالا مجید جلالی اگر به دنبال کسب سهمیه و حضور در رقابت های آسیایی باشد باید از لحاظ روحی و فنی تیمش را بار دیگر به رقابت ها بازگرداند؛ اتفاقی که با توجه به بررسی نتایج پیکان روی نمودار به هیچ وجه بعید نیست و آنها نشان داده اند که توانایی انجام آن را با توجه به استحکام خوب خط دفاعی اشان دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو