زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

سه خرید پر سرو صدای قلعه نویی در راهند

ذوب آهن می خواهد با جذب چند بازیکن مطرح تیمش را برای حضور موفقیت آمیز در نیم فصل دوم لیگ و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تجهیز و تقویت کند.

سرای  نور؛ذوب آهن نیم فصل اول را با ۱۹ امتیاز و در رتبه نهم جدول به پایان برد. این تیم در تعطیلات نیم فصل سه بازیکن اصلی اش به نام های دانیال اسماعیلی فر ، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان را به دلیل خدمت سربازی به تراکتورسازی داد و در دو بازی اول نیم فصل دوم یک مساوی برابر سیاه جامگان و یک برد خارج از خانه برابر گسترش فولاد به دست آورد. ذوب آهن در حال حاضر که هفده هفته از لیگ برتر می گذرد با ۲۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و همه می دانند که این جایگاه نه توقعات باشگاه و هواداران و نه جاه طلبی های امیرقلعه نویی را برآورده می کند.

سه خرید بزرگ

امیر قلعه نویی برای تقویت تیمش سه خرید پر سرو صدا خواهد داشت. قرار است طی روزهای آینده این سه بازیکن به ذوب آهن اضافه شوند تا این تیم تبدیل به تیمی برای حضور موفق در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود. ژنرال در تعطیلات نیم فصل بشدت مصر است تا بتواند تیمش را تقویت کند. البته هنوز هیچکسی نمی داند دقیقا این سه بازیکن مطرحی که قرار است طی روزهای آینده به ذوب آهن بپیوندند کدام بازیکنان هستند اما هرچه هست در فاصله تقریبا دو هفته ای مانده به پایان فصل نقل و انتقالات این تیم باید بازیکنان مدنظرش را جذب کند. ذوب آهن تا الان بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی را به خدمت گرفته که هر دو بازیکن در دو فصل اخیرشان از روزهای اوجشان فاصله داشته اند اما امیر که علاقه زیادی به احیای بازیکنان دارد قصد دارد این بار بختیار و میلاد فخرالدینی را به روزهای اوج بازگرداند. در کنار این ها به نظر می رسد یکی از پست های مهمی که قلعه نویی در آن دنبال جذب بازیکن باشد در خط حمله است. این تیم در حال حاضر مرتضی تبریزی و استنلی کی روش را دارد اما اخباری که درباره جذب مهاجمانی چون عیسی آل کثیر و سجاد شهباززاده منتشر شده نشان می دهد که قلعه نویی می خواهد با جذب یک مهاجم تمام کننده متخصص قدرت گلزنی تیمش را بالا ببرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو