زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

اولین گفتگوی هافبک آلبانیایی سپاهان

ادون حسنی هافبک آلبانیایی سپاهان در اولین گفتگوی خود پس از پیوستن به سپاهان ابراز امیدواری کرد مثل بازیکنان پیشین این تیم موفق باشد.

سرای نور؛ادون حسنی هافبک آلبانیایی سپاهان در اولین گفتگوی خود پس از پیوستن به این تیم که با رسانه تصویری باشگاه انجام داد، گفت:  احساس خیلی خوبی دارم و از اینکه به تیم بزرگی مثل سپاهان پیوسته‌ام بسیار خوشحال هستم. قطعا تمام تلاشم را خواهم کرد که در راستای موفقیت تیم قدم بردارم. برای اینکه سپاهان اوضاع بهتری در جدول داشته باشد و از این شرایط نجات پیدا کند.

هافبک آلبانیایی سپاهان در مورد تلفظ صحیح نام خود هم گفت: اِدُون حّسّنی تلفظ صحیح نام من است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد جایگاه کنونی سپاهان در جدول رده بندی و اینکه بازیکنانی مثل ادون حسنی به این تیم آمده اند تا بار دیگر طلایی پوشان را مدعی کسب قهرمانی کنند و همچنین در مورد انتظارات بالایی که در میان هواداران با توجه به درخشش بازیکنانی نظیر سوکای که تجربه خوبی در سپاهان داشتند از او وجود دارد، اظهار داشت: بله این اطلاعات را از بولکای و سوکای گرفته ام و به همین خاطر به اینجا آمدم که به من گفتند در سپاهان جای پیشرفت داری، من هم دوست دارم مثل آن ها برای موفقیت سپاهان تلاش کنم.

حسنی در پایان در مورد هواداران اضافه کرد: از هوادارن درخواست می‌کنم با تعداد بیشتری به استادیوم بیایند زیرا ما به حمایت هواداران احتیاج داریم و حضور هوادار انرژی مضاعفی به ما خواهد داد تا با تمام سعی مان بازی کنیم.

وی صحبت هایش را اینگونه خاتمه داد: از مدیریت باشگاه و مربی تیم تشکر می کنم و سعی میکنم بقیه‌ی صحبت هایم را در زمین مسابقه بزنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو