زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

نامه وزیر ورزش به تاج درباره پیگیری اتفاقات جمعه

اتفاقات تلخ دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی پای وزیر ورزش و جوانان را نیز به ماجرا باز کرد و او خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

سرای نور؛دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی مطابق چند فصل اخیر اینبار هم با حواشی تند و تلخی همراه شد و اینبار البته دامنه آن پای مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان را نیز به ماجرا باز کرد.

وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و خطاب به مهدی تاج خواهان بررسی اتفاقات روز جمعه در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی شد و از رییس فدراسیون درخواست کرد با خاطیان این اتفاقات زشت در اسرع وقت برخورد شده و رسیدگی لازم در این ارتباط صورت گیرد.

طرفداران دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی که طی فصول اخیر به چالش بزرگی با یکدیگر مواجه شده‌اند و در استادیوم‌های اختصاصی تراکتورسازی،یادگار امام، بنیان دیزل تبریز و آزادی با سر دادن شعارهایی زشت و غیرقابل پذیرش با روح ورزش به تقابل با یکدیگر پرداخته‌اند، روز جمعه نیز در حاشیه پیروزی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بر حریف فضای مسمومی را در استادیوم آزادی شکل دادند. اتفاقاتی که با گذشت ۴۸ ساعت از آن دیدار جنجالی همچنان به بحث اصلی رجال سیاسی و ورزشی تبدیل شده و اکنون نیز وزیر ورزش و جوانان طی این نامه دستور صریح خود برای رسیدگی و خاتمه دادن به این ماجرا با برخورد با خاطیان آن را خواستار شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو