زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

کمالوند: قصد توهین به استقلالی‌ها را نداشتم

سرمربی صنعت نفت آبادان اعلام کردبه دلیل مشکلات مالی نتوانسته تیمش را تقویت کند.

سرای نور؛درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا، حواشی بعد از این مسابقه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

خوشحالم که دایی را دیدم

بازی خیلی خوبی با سایپا انجام دادیم. تیم آقای دایی آمده بود که در آبادان فوتبال بازی کند. شاید اگر آن پنالتی که نصیب سایپا شد، به گل می رفت، نتیجه اینطور رقم نمی خورد. علی دایی از دوستان خوب من است و چقدر خوشحال شدم که او را از نزدیک دیدم. فکر می کنم همه آنهایی که بازی را دیدند، لذت بردند.

 

مشکلات زیادی در بازی با سایپا داشتیم

ما برای این بازی یکی، دو مشکل داشتیم. مشکل اول آنفولانزایی بود که گریبان بازیکنان مان را گرفت. به همین خاطر امین درویشی را نداشتیم و حسین بغلانی و مرتضی اسدی نیز در شرایط بهبودی کامل نبودند. ضمن اینکه آگوستو سزار هم ۳ اخطاره بود و کرار نیز خیلی زود مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. با این حال خداراشکر توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم و پیروز شویم. انشاءالله با برنامه ریزی که انجام دادیم، در جام حذفی و لیگ برتر بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

فوتبالیست ها قشر مظلوم جامعه هستند

آنچه تیم صنعت نفت را در حال حاضر اذیت می کند، مشکلات مالی است که هنوز حل نشده است. ما همچنان به بچه ها وعده می دهیم و واقعا حیف است صنعت نفت که اینطور در بالای جدول قرار دارد، در بحث ساپورت مالی مشکل داشته باشیم. با این روند بازیکنان انگیزه خودشان را از دست می دهند. فوتبالیست هایی که با وجود تبلیغات منفی علیه شان واقعا قشر مظلوم جامعه هستند. آنها نه حقوق ماهیانه می‌گیرند و نه بیمه دارند. فقط عمر محدودی فوتبال بازی می‌کنند و پولی هم نمی‌گیرند و بابت پول نگرفته مالیات می‌دهند. در نهایت هم دستمزدشان شاید ۳۰ درصد از چیزی باشد که قرارداد بسته‌اند.

 

درباره وزیر ورزش حرفی نزدم

من بعد از بازی با سایپا نگفتم اسپانسر می آورم و حرفم این بود که مردم آبادان حاضرند منابع مالی تیم صنعت نفت را تامین کنند.ما چه باید بکنیم؟ هرگز قصد توهین به کسی را ندارم. البته از حرف هایم سوءبرداشت هم شده بود. من اصلا حرفی درباره وزیر ورزش آقای سلطانی فر نزدم و روی صحبتم با مسئولان وزارت نفت بود. به هر حال صنعت نفت همانطور که از نامش پیداست، متعلق به جایی است. اینطور که نمی شود ۷ ماه کسی صدای ما را نشنود. به هر حال همه اعضای تیم مشکلات و زندگی شخصی دارند.

 

بار اول و آخری بود که آن کاپشن را پوشیدم

اولا باید بگویم کت نبود و کاپشن بود. هیچ کتی زیپ ندارد و من هم فرق کت و کاپشن را می فهمم.این کاپشن تولید یک برند کاملا شناخته شده است که در دنیا همه آن را می شناسند. آنقدر هم که می گویند این کاپشن تعجب برانگیز نبوده است. من معمولا لباس هایم را برای هر بازی عوض می کنم و شما خیلی کم می بینید که در طول یک فصل در دو بازی یک دست لباس یک شکل برتن کنم. حالا هم که اینقدر برای خیلی ها مهم شده، مطمئن باشید دفعه اول و آخرم بود که این کاپشن را برتن کردم. اتفاقا کاپشن های قشنگ تری دارم که در بازی های آینده برتن می کنم!

 

قصد توهین به هواداران استقلال نداشتم

من تعجب می کنم که چرا هواداران استقلال از حرف هایی که در یک جمع خصوصی بر زبان آوردم ناراحت شدند. هواداران فوتبال در هر جای ایران قابل احترام هستند و من هرگز قصد توهین به استقلالی ها را نداشتم. اگر دقت کنید آن صحبت در یک جمع خصوصی بیان شده که اولا انتشارش کار غیراخلاقی است و از این گذشته من به کسی توهین نکردم. من گفته ام در آبادان همه تیم ها را می بریم و حرف بدی نزدم. همیشه به هواداران تیم های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور و … احترام گذاشتم و نمی توانیم منکر هواداران میلیونی استقلال شویم. شک نکنید فکر می کنم از حرفم سوءبرداشت شده است. شک نکنید در آبادان هم بهترین میزبانی را خواهیم داشت. اما اینکه انتظار داشته باشیم من برای تیمم آرزوی موفقیت نکنم و شکست تیم حریف را نخواهم، کم لطفی است. آن حرف را هم برای بالا بردن انگیزه بازیکنان خودمان زدم.

 

به دلیل مشکل مالی نتوانستیم یار بگیریم

با اینکه دو، سه جای خالی در لیست مان داریم اما مشکلات مالی اجازه نمی دهد که یارگیری انجام دهیم. در حالی که تیم های دیگر در حال تقویت تیم خود هستند اما متاسفانه نتوانستیم یارگیری داشته باشیم. متاسفانه فشار زیادی روی بچه ها قراردارد اما مشکلات مالی اجازه نداد که بتوانیم این فشار را کم کنیم. ما قول هایی که درباره نتایج تیم داده بودیم را عمل کردیم اما با ادامه این روند واقعا ادامه نتایج خوب امکان پذیر نیست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو