زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

نریمان‌جهان: آن پست اینستاگرامی‌ام، خاص نبود

هافبک گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد تیمش در آینده بتواند روزهای خوبی را در لیگ سپری کند و به بالای جدول برسد.

سرای نور؛درباره شکست تیمش مقابل ذوب آهن عنوان کرد: ما در این بازی عملکرد بدی نداشتیم اما بدشانسی آوردیم و در دقایق پایانی گل خوردیم. متاسفانه این اتفاق رخ داد و باید در آینده جبران کنیم. دوست داشتیم بعد از ۳ پیروزی متوالی بازهم نتیجه خوبی بگیریم اما شرایط مهیا نشد.

وی درباره عملکرد خودش در لیگ هفدهم بیان کرد: اوایل فصل که به گسترش فولاد آمدم کمی زمان لازم بود تا در تیم جا بیفتم. در چند بازی در پست خودم بازی نمی کردم اما اکنون شرایط فرق کرده و به پست خودم برگشتم و به نظر خودم عملکرد خوبی داشتم. نمی دانم بقیه چه نظری دارند اما فکر می کنم اگر کمتر به چشم می آیم دلیلش شرایط تیم ما است. من در تراکتور و پرسپولیس بیشتر در چشم بودم و شاید طبیعی است در گسترش فولاد کمتر به چشم بیایم.

هافبک گسترش فولاد درباره شرایط خوب تیمش از زمان حضور فیروز کریمی بیان کرد: خوشبختانه با حضور آقافیروز واقعا شرایطمان خوب شده است. هرروز نکات جدیدی از او یاد می گیریم و روزبه روز شرایط تیم ما بهتر می شود. خوشبختانه همانطور که می دانید دیگر دغدغه سقوط هم نداریم. ما اگر ذوب آهن را می بریم، می توانستیم در کورس سهمیه قرار بگیریم. انشاءالله در آینده روندمان بهتر هم می شود و می توانیم به بالای جدول صعود کنیم.

نریمان جهان درباره حرف و حدیث هایی که پیرامون حضورش در تراکتورسازی پیش آمده بود، گفت: من با گسترش فولاد قرارداد دارم و با هیچ تیمی هم مذاکره ای انجام ندادم. خودم هم درباره حضور در تراکتورسازی چیزی نشنیده بودم. فکر می کنم آن پست اینستاگرامی ام به موضوع دامن زد اما من قبلا هم ۳ ، ۴ بار عکس های دوران حضورم در تراکتورسازی را در اینستاگرام گذاشته بودم و مساله خاصی نبود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو