زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

محمدی مهر: مقابل سپاهان دنبال سه امتیاز هستیم

پارس جنوبی در حالی باید روز پنجشنبه به مصاف سپاهان برود که یکی از بهترین مدافعانش را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد.

سرای نور؛پارس جنوبی برای حفظ موقعیتش در جدول باید در بازی هفته هجدهم پیروز شود، هرچند برد مقابل سپاهان زخم خورده کار آسانی نیست. پارس در این بازی سه مدافع اصلی اش به نام های مایکل اومانیا، مجتبی لطفی و فرشاد محمدی مهر را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد. محمدی مهر که یکی از بهترین بازیکنان پارس جنوبی در نیم فصل اول رقابت ها بود در این بازی نمی تواند تیمش را همراهی کند. او در باره این بازی گفت:« سپاهان تیم بزرگی است و مربی خیلی خوبی دارد. اما ما هم پارس جنوبی هستیم. از پیش بازنده نیستیم و هدفمان در این بازی کسب سه امتیاز است.»

او درباره دلیل محرومیتش از این بازی گفت:« در بازی قبلی برابر پیکان لب خط مهدی مومنی بازیکن حریف من را شارژ کرد و من هم توپ را با آرنج زدم. داور خطای او را نگرفت و هند اعلام کرد و به من کارت زرد داد. داوری این بازی در نیمه دوم واقعا بد بود.»

دفاع راست پارس جنوبی همچنین درباره نتایج صعیف تیمش در بازی های اخیر گفت:« ما در این دو بازی خیلی خوب بودیم؛ اما بدشانسی آوردیم. در بازی با گسترش می توانستیم با اختلاف گل زیاد برنده شویم، من آنقدر در این بازی سانتر کردم که در پایان بازی کشاله ام درد وحشتناکی داشت با این حال  آن ها دوتا توپ آوردند و هر دو تبدیل به گل شد.»

دفاع راست ۲۳ ساله پارس جنوبی که امسال سه پاس گل و یک گل زده در کارنامه اش دارد در این رابطه گفت:« من البته پاس ماقبل گل زیاد داده ام، یعنی پاس هایی که قبل از پاس گل بوده است….»
او که فوتبالش را از پایه ذوب آهن شروع کرده است درباره سال های قبل فوتبالش گفت:« من از پایه های ذوب آهن شروع کردم و در سال ۹۳ به بزرگسالان ذوب آمدم که سرمربی اش آقا یحیی (گل محمدی) بود. یک فصل در این تیم بودم؛ اما در پایان فصل گفتند قراردادت را فسخ کن. بعد از آن به گیتی پسند رفتم و سال قبل پیشنهاداتی از لیگ برتر و تیم هایی مثل پیکان، ماشین سازی، گسترش و صبا داشتم؛ اما اشتباه کردم و در لیگ یک ماندم.»

او درباره پیشنهادات نیم فصلش هم گفت:« پیشنهاداتی از چند تیم خوب داشتم؛ اما ترجیح دادم در این شرایط پارس جنوبی را ترک نکنم. آقا مهدی(تارتار) در حال حاضر دستش از بازیکن خالی است و درست نیست که در این مقطع از تیم بروم. ما در بازی تدارکاتی دیروز برابر آلومینیوم واقعا بازیکن ذخیره نداشتیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو