زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت:

راه حل مشکلات کشور در آسیب زدن به امنیت ملی نیست

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با بیان اینکه مشکلات کشور باید بررسی و رفع شود، گفت: اما راه حل مشکلات نباید به گونه‌ای باشد که وحدت، امنیت و منافع ملی ما آسیب ببیند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان اظهارکرد: امروز دشمنان قسم خورده کشورمان به دنبال ایجاد تفرقه هستند تا امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند و همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوانی در بخش‌های مختلف وجود دارد،افزود: این مشکلات باید بررسی و رفع شود اما راه حل مشکلات نباید به گونه‌ای باشد که وحدت، امنیت و منافع ملی ما آسیب ببیند زیرا در این صورت نه تنها مشکلات رفع نمی‌شود بلکه بی‌نظمی سبب بروز مشکلات دیگر خواهد شد که منفعت آن فقط به دشمنان این مرز و بوم خواهد رسید.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: کسانی که امروز به تأسی از دشمنان کشور حرکت می‌کنند، مطمئناً یا غافلند و نمی دانند و یا کسانی هستند که مقصد خاصی دارند که از ناآرامی جامعه بهره می‌برند.

 

 

این مسئول گفت: ملت ایران با اتحاد خود نه تنها کشوری با امنیت بالا در منطقه است بلکه امنیت را برای خاورمیانه نیز ایجاد کرده و ما برای رسیدن به خواسته‌ها و مطالبات به حقمان ابتدا باید فضای آرام و امنی داشته باشیم تا سرمایه گذاران در این فضا وارد کشور شوند و اقتصاد پویا و اشتغال فعال شود.

 

اسماعیلی با اشاره به جوانان و آینده سازان این مرز و بوم تأکیدکرد: جوانان آگاه این مرز و بوم از ابتدای انقلاب تاکنون با تمام سختی‌ها و مشکلات هرگز اجازه مداخله و سوءاستفاده به دشمنان ندادند و نخواهند داد زیرا سه نکته مهم امنیت، منافع و وحدت ملی در هر جامعه‌ای بسیار مهم است و هر جامعه‌ای که این سه مؤلفه را نداشته باشد آسیب خواهد دید .

وی با اشاره به شرایط حساس کشور و نظام گفت: وحدت می‌تواند سبب پیشرفت جامعه شود و اگر جوانان خواهان اشتغال و زندگی آرام هستند لازمه آن وحدت است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تأکید کرد: دشمنان با ضربه زدن به وحدت مردم می‌خواهند در داخل و میان مردم رخنه کنند تا به اهداف شوم خود که ناامنی و هرج و مرج در کشور است، برسند و گردانندگان اصلی این فتنه گروه منافقین هستند و باید جوانان ما هوشیار باشند و مسائل و مشکلات وخواسته‌های خود را از راهکارهای منطقی مطرح و مطالبه کنند و حضور در خیابان‌ها، شلوغی و هنجارشکنی فقط ایجاد ناامنی وضرر به خودمان است وسبب می‌شود انتظار و مطالبات به حق جوانان، اشتغال، ازدواج و گردش فعالیت اقتصادی آسیب ببیند و دشمنان را به اهدفشان که به هم زدن نظم جامعه و تفرقه افکنی است، برسانند.

زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو