زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

معرفی جانشین‌های کیانی و عالیشاه مقابل استقلال

در غیاب دو بازیکن باتجربه تراکتورسازی یحیی گل محمدی مقابل استقلال باید تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

سرای نور؛تیم تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر نه تنها مقابل پرسپولیس بازنده شد که دو بازیکن کلیدی خود را هم برای دیدار با استقلال از دست داد. مهدی کیانی در این مسابقه ۳ اخطاره و از بازی بعدی محروم شد و امید عالیشاه نیز به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و بنا به اعلام پزشکان باید ۳ هفته دور از میادین باشد.

در چنین شرایطی یحیی گل محمدی مجبور خواهد شد مقابل استقلال تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند. شاید مهم ترین نگرانی گل محمدی در خط حمله تراکتورسازی باشد. جایی که عالیشاه کنار فرزاد حاتمی زوج خط حمله این تیم را تشکیل داده بود. مهاجم تخصصی تراکتور که بتواند به میدان برود، محمدرضا آزادی جوان است که البته او مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و به همین خاطر شاید بازهم روی نیمکت بنشیند. در این شرایط احتمال دارد محمد ابراهیمی باتجربه از ابتدا در ترکیب تراکتورسازی قرار بگیرد و در خط حمله کنار فرزاد حاتمی بازی کند.

ابراهیمی که معمولا در پست وینگر چپ بازی کرده، پست تخصصی اش مهاجم است و خودش هم بدش نمی آید که مقابل استقلال به عنوان مهاجم به میدان برود.

از سوی دیگر برای جایگزینی مهدی کیانی نیز گل محمدی گزینه هایی دارد. یک گزینه این است که دانیال اسماعیلی فر یا مهدی مهدی پور کمی عقب تر به جای کیانی به میدان بروند و در این صورت احتمال حضور محمد نوری یا قائم اسلامی خواه در ترکیب اصلی افزایش پیدا می کند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت گل محمدی کدام بازیکنان را به زمین خواهد فرستاد و در بازی حساس مقابل استقلال، تراکتورسازی چه نتیجه ای به دست خواهد آورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو