زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ -

پیش بازی وست بروم – آرسنال

دو تیم وست بروم و آرسنال، امروز در ورزشگاه هاوترنز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛توپ‌چی‌ها با ۳۷ امتیاز از ۲۰ بازی در رده ششم جدول قرار گرفته اند و در فرم خوبی قرار ندارند. آنها در ۶ بای اخیر خود، ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست به دست آورده اند و شرایط به نفع آنها پیش نمی‌رود. آرسنال مدت‌هاست که به دنبال کسب موفقیت در لیگ برتر است و شاگردان ونگر امیدوارند که بتوانند نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کنند تا خود را به جمع ۴ تیم و سهمیه لیگ برتر نزدیک کنند. با توجه به اینکه دیدار حساس با چلسی پیش روی توپ‌چی ها است، انتظار می‌رود ونگر در دیدار امروز به برخی از نیمکت‌نشینانش بازی دهد و تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ایجاد کند.

وست بروم با کسب ۱۵ امتیاز، در رده بیستم جدول قرار گرفته است. پس از تغییرات در کادر فنی و اخراج تونی پولیس، شرایط این تیم بهبود نیافته و آنها هنوز نتوانسته اند اوضاع را بهبود ببخشند. در ۶ دیدار اخیر، وست بروم موفق به کسب پیروزی نشده و ۳ تساوی و ۳ شکست در ۶ بازی اخیرش وجود دارد.

ناصر چادلی و جیم موریسون غایبین وست بروم هستند و این در حالیست که کازورلا، رمزی و ژیرو نمی‌توانند آرسنال را همراهی کنند. در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای آرسنال و ۲ پیروزی برای وست بروم به دست آمده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو