زمان انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ -

برانکو ایوانکوویچ:

از رای کمیته انضباطی عصبانی‌ام/ چرا بازیکن استقلال محروم نشد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رای کمیته انضباطی و محرومیت تماشاگران این تیم، گفت: از این رای عصبانی هستم چون تماشاگران ما کاری انجام ندادند که مستحق محرومیت باشند.

به گزارش سرای نور،برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سه شنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره رای کمیته انضباطی و محرومیت تماشاگران پرسپولیس در یک بازی، گفت: از این حکم عصبانی‌ هستم. مگر فوتبال به خاطر هواداران برگزار نمی شود؟

 

 

وی با بیان اینکه نمی داند پرسپولیس چرا جریمه شده است، گفت: نه بمبی در ورزشگاه انداخته شد و نه پلاکارد و شعار خاصی دیده شد. با حضور هواداران تیم تراکتورسازی، در ورزشگاه شاهد فضای زیبایی بودیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین با انتقاد از تغییر برنامه نیمه نهایی جام حذفی بین صنعت نفت و استقلال گفت: هیچکس نمی داند چرا این بازی به تعویق افتاد. وقتی یک بازی به تعویق می افتد، به سایر تیم هایی که در هفته های بعد هم با آنها بازی دارند، مرتبط می شود. آیا از مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی در اینباره سئوال شد؟ الان حتی امکان دارد یحیی گل محمدی در صورت باخت به استقلال از این تیم اخراج شود.

برانکو در ادامه انتقاداتش از برنامه ریزی جام حذفی و لیگ برتر، با طرح این سئوال که آیا خستگی باعث تعویق دیدار استقلال و صنعت نفت شده است؟ تاکید کرد: مگر این خستگی شامل حال پرسپولیس نمی شد که چپ و راست برایش بازی می‌گذاشتند؟

وی درباره اینکه استقلال و صنعت نفت خودشان درخواست تعویق مسابقه را داده بودند، تصریح کرد: چه ربطی دارد که آنها درخواست کرده باشند؟ این مسائل در نتایج مسابقات لیگ تاثیر می گذارد. با این برنامه ریزی، استقلال یک روز بیشتر از تراکتورسازی استراحت کرده است.

برانکو ادامه داد: در صورتی که تراکتورسازی با این وضعیت به استقلال ببازد و اگر یحیی گل محمدی اخراج شود چه کسی پاسخگو می شود؟

سرمربی پرسپولیس در ادامه انتقاداتش، پای بازیکن استقلال را هم وسط کشید و از محروم نشدن سرور جباروف به خاطر انجام خطا، اظهار تعجب کرد.

وی گفت: چرا سرور جباروف جریمه نشد. گویا او فقط دو مهره از ستون فقرات بازیکن مقابلش را شکسته است. شاید اگر مصدومیت بیشتری می زد، جریمه می شد!

برانکو ادامه داد: سال گذشته کمال کامیابی نیا سه بازی محروم شد. ایگور پانادیچ (دستیار برانکو) هم به دلایلی که هنوز هیچکس نمی داند، چهار جلسه محروم شد. رسانه ها باید در خصوص این مسائل بنویسند.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد در سازمان لیگ عزمی برای قهرمان نشدن پرسپولیس وجود دارد، گفت: نمی دانم. شاید نگران بوده اند که چرا هوادار زیادی به ورزشگاه آزادی آمده است و تیم ما را تشویق کرده. من واقعیت ها را می بینم.

برانکو در ادامه صحبتهایش از موافقت با طرح کارلوس کی روش خبر داد و افزود: افشین پیروانی (سرپرست پرسپولیس) اعلام کرد نامه ای از فدراسیون فوتبال به باشگاه رسیده است تا ملی پوشان را بعد از هر بازی در اختیار تیم ملی بگذاریم. ما به خاطر منافع ملی با این درخواست موافقیم تا تیم ملی بتواند نتیجه خوبی بگیرد و به مرحله دوم صعود کند.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار این هفته تیمش برابر نفت تهران با سرمربیگری هومن افاضلی خاطرنشان کرد: افاضلی از دوستان خوب من است و از تفکرات و فلسفه کارم شناخت خوبی دارد. ولی از این مسابقه می ترسم نه به خاطر افاضلی بلکه مسابقه ای که خود را از پیش برنده بدانید، بازی خطرناکی خواهد شد. ممکن است بازیکنان ما تصور کنند بازی راحتی دارند. به هر حال نفت را دست کم نمی گیریم.

برانکو در پاسخ به سئوالی مبنی بر جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس هم گفت: قبلا گفته بودم. وکیل طارمی نامه ای را به باشگاه آورد که این بازیکن قصد تمدید قراردادش را ندارد. تصمیم گیری برای ماندن یا جدایی به نظر باشگاه و بازیکن بستگی دارد.

 

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو