زمان انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ -

برنلی ۱ – ۲ لیورپول؛ پیروزی دراماتیک تیم کلوپ

لیورپول در دیداری دشوار برابر برنلی با نتیجه 1-2 پیروز شد.

سرای  نور؛مرسی سایدی ها در نیمه اول نمایش خوبی ارائه ندادند و اگرچه در ۴۵ دقیقه دوم شرایط بهبود یافت و آنها با تک گل سادیو مانه در آستانه پیروزی بودند، اما در دقیقه ۹۰ برنلی گل تساوی را به ثمر رساند و اگرچه همه چیز رو به پایان بود اما کلاوان در ثانیه های پایانی گل برتری را به ثمر رساند تا لیورپول نهایتا ۱-۲ پیروز شود.

اولین موقعیت در دقیقه ۹ و روش اشتباه آرنولد برای برنلی ایجاد شد اما هنریک علیرغم حرکتی مناسب نتوانست خطری روی دروازه مینیوله ایجاد کند. در دقیقه ۱۹ گودموندسون در آستانه تک به تک شدن با دروازه لیورپول بود اما تکل فوق العاده لالانا مانع خلق موقعیت برای برنلی شد.

دقایقی بعد این بار آرفیلد با ضربه سر دروازه مرسی سایدی ها را تهدید کرد اما واکنش مناسب مینیوله مانع باز شدن دروازه لیورپول شد. در اواخر نیمه اول آرفیلد یک بار دیگر با ضربه ای از پشت محوطه دروازه لیورپول را مورد هدف قرار داد که ضربه او راهی بیرون شد تا نیمه اول علیرغم برتری برنلی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، لیورپول سبک هجومی تری به خود گرفت و بعد از انجام چند حمله نصفه و نیمه در نهایت در دقیقه ۶۰ به گل اول رسید. نفوذ آرنولد از جناح راست توسط مدافعان برنلی برگشت داده شد اما سادیو مانه با یک شوت دیدنی موفق شد دروازه برنلی را گشوده و لیورپول را با یک گل پیش اندازد.

در دقیقه ۶۷ لیورپول می توانست خیال خود را راحت کند اما ضربه سر واینالدوم روی ارسال چمبرلین با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد آرنولد مدافع جوان لیورپول در آستانه زدن گل دوم تیمش قرار گرفت اما ضربه تماشایی او از فاصله ای دور با عکس العمل زیبای پوپ همراه بود.

در دقیقه ۸۰ برنلی بهترین بخت را روی یک ضربه ایستگاهی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه ووکس در نزدیکی دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه ۹۰ برنلی روی تعلل مدافعان لیورپول و با ضربه سر گودموندسون در مقابل دروازه به گل تساوی رسید.

در ادامه لیورپول تلاش زیادی برای زدن گل برتری داشت و در دقیقه ۹۴ و روی پاس لوورن توسط کلاوان با ضربه سر به گل رسید تا در نهایت پیروز این دیدار تماشایی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو