زمان انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ -

مورینیو: به نمایش بازیکنانم افتخار می کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش در پیروزی 2-0 مقابل اورتون، نمایش باکلاسی ارائه داد.

سرای نور؛شیاطین سرخ بعد از سه تساوی پیاپی، امشب موفق شد در خانه اورتون با گل های آنتونی مارسیال و جسی لینگارد به پیروزی برسد. مورینیو در پایان بازی تاکید کرد که از نمایش تیمش در این دیدار بسیار راضی است و حتی بدون برد هم به شاگردانش افتخار می کرد.

او به اسکای اسپورتس گفت:” بازیکنان من شایسته این پیروزی بودند. باز هم می گویم که تساوی ها به خاطر نمایش بد نبود؛ زیرا شرایطی وجود داشت که کار را برای ما سخت کرد. ما اشتباهاتی داشتیم، به ویژه در دیدار مقابل لسترسیتی و برنلی؛ اما نگرش و تلاش ما عالی بود.

همه چیز در کلاسی بالا بود. فکر می کنم ما خیلی خوب بازی کردیم. اصلا به نظر نمی رسید خسته باشیم یا هر نمایش دیگری بعد از بدترین برنامه ممکن که در لیگ برتر برای ما رقم خورد.

اورتون در نیمه دوم واکنش نشان داد؛ اما ما در سراسر بازی کنترل اوضاع را در دست داشتیم. از امتیازاتی که کسب کردیم کاملا راضی هستم. حتی بدون امتیاز، به نمایش بازیکنانم افتخار می کردم.”

روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ به تازگی دچار آسیب دیدگی شدند؛ اما مورینیو تاکید کرد که هنوز برنامه ای برای خریدهای زمستانی ندارد.

” صادقانه بگویم الان چیزی نمی‌دانم. می دانم که در حال حاضر دچار مشکل هستیم؛ اما شاید در دو-سه هفته آینده، بازیکنان بیشتری بهبود پیدا کنند و ما طور دیگری فکر کنیم و بخواهیم تا تابستان صبر کنیم. الان نمی توانم چیزی بگویم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو