زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

نقش علیپور: اسلحه ۲۴ امتیازی پرسپولیس

زدن گل اول، برای تیم برانکو به معنی پیروزی است. کمتر تیمی بعد از خوردن گل اول از این پرسپولیس می‌تواند به بازی برگردد و با نتیجه‌ای غیر از شکست زمین را ترک کند.

سرای نور؛

حداقل تا امروز که این‌طور بوده. از زمان اوج گرفتن پرسپولیس در نیمه دوم فصل پانزدهم لیگ برتر که پروفسور کروات آن را رقم زد، هیچ تیمی غیر از استقلال فصل پیش نتوانسته بعد از خوردن گل اول قرمزپوشان را شکست دهد. این فصل هم پرسپولیس از ۱۵ بازی‌ که گل اول را زده، ۱۲ بازی را برده و سه بار هم مساوی کرده است.

جالب اینکه آن ۱۲ پیروزی، همه پیروزی‌های این فصل پرسپولیس در لیگ برتر به حساب می‌آیند و نشان می‌دهند که شاگردان ایوانکوویچ در صورت خوردن گل اول نمی‌توانند حریف‌شان را شکست دهند. تیم برانکو برای پیروز شدن نیاز به زدن گل اول دارد و علی علیپور مهره‌ای است که با حداقل موقعیت‌ها این تیم را به هدفش می‌رساند. از ۱۲ پیروزی پرسپولیس در این فصل، ۸ پیروزی در شرایطی به دست آمده که علیپور گل اول بازی را برای پرسپولیس زده است. هفته‌های اول، دوم و سوم، وحید امیری، گادوین منشا و مهدی طارمی زننده گل‌های اول و پیروزی‌بخش پرسپولیس بودند. از هفته پنجم به بعد اما پرسپولیس ۹ پیروزی به دست آورده که در ۸ برد، گل اول سهم علی علیپور بوده است. از هفته پنجم تنها بازی که پرسپولیس با زدن گل اول توسط بازیکنی غیر از علیپور پیروز شد، بازی مقابل سایپا بود که کنعانی‌زادگان دروازه تیم خودش را باز کرد و جرقه پیروزی قرمزها را زد. در نبود طارمی، علیپور بهترین پاسخ را به اعتماد سرمربی‌اش داده است؛ با ۸ گل اول که به تنهایی ۲۴ امتیاز به حساب تیم برانکو واریز کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو