زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

قلعه‌نویی: امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت است

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن به شرایط ایده‌آل رسیده است.

سرای نور؛

امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب آهن اصفهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت است اما ذوب‌آهن به شرایط ایده‌آل رسیده و ما به آینده امیدواریم.

 

وی با اشاره به بازی سیاه‌جامگان تصریح کرد: اگر در بازی با سیاه جامگان اشتباهات داوری نبود امتیاز کامل را می‌گرفتیم. فردا یکی از بازی‌های سخت این فصل را در پیش داریم اما تیم ذوب‌ آهن شرایط مد نظر من را پیدا کرده است. به همین خاطر خوشحالم و آینده خوبی را برای تیم ذوب‌آهن می‌بینم.

 

سرمربی ذوب آهن افزود: اگر بازی فردا را ببریم روی روند مد نظر من می‌افتیم. پیکان نیز تیمی سخت‌کوش با کادر فنی خوب است. امیدوارم که بازی فردا بازی خوبی باشد.

 

قلعه‌نویی با بیان این که بازیکنان خوبی را جذب کرده است، اظهار کرد: اکبر ایمانی به ذوب آهن پیوسته است. در بازی قبل آمار فوق‌العاده‌ای داشتیم. بیشتر از ۱۱ کیلومتر دوندگی و پاس‌هایی با درصد خطای کم داشتیم اما متاسفانه موقعیت خوبی نداشتیم. امیدوارم در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم و بتوانیم به شرایط خوب جدول باز گردیم چرا که در نیم فصل اول شرایط سختی داشتیم.

 

وی با بیان این که در حق تیمش کم‌ لطفی شده است تصریح کرد: امیدوارم که کمبود امتیاز را جبران کنیم. اگر در بازی فردا پیروز شویم در هفته‌های آینده به بالای جدول صعود می‌کنیم.

 

سرمربی تیم ذوب آهن افزود: بازیکن محروم نداریم اما ربیع عطایا مصدوم است. تیم پزشکی تمام تلاشش را می‌کند تا مصدومیت این بازیکن را برطرف کند. از تیم پزشکی دکتر مرادی، یوسف زاده، شریفیان و تیم ماسورها تشکر می‌کنیم.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به پرسش یک خبرنگار در خصوص انتشار خبر غیر قانونی قرارداد اکبر ایمانی در فضای مجازی گفت: این مسائل مدیریتی است اما طی تماسی که از فدراسیون با من گرفته‌اند اعلام شد که کارت اکبر ایمانی صادر شده است. مطمئنا فدراسیون تمام مراحل قانونی را چک می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو