زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

خمارلو: سکوت کردیم اما پیگیر هستیم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد علیرغم نقدهایی که از بابت بی‌توجهی به احکام صادره انجام می‌شود، باشگاه بدون هیاهوی رسانه‌ای پیگیر ماجرا است.

سرای  نور؛

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران برانکو ایوانکوویچ را همراهی می‌کرد، در واکنش به اینکه چرا باشگاه هیچ واکنشی نسبت به احکامی که علیه آنها صورت می‌گیرد نداشته، اینطور توضیح داد: در خصوص بازی با تراکتورسازی نقدهای زیادی شده است، ما از ابتدای فصل خط و خطوطی را پیش گرفتیم و می‌دانستیم که سال گذشته قهرمان شده‌ایم و به همین دلیل در همین فصل راه سختی خواهیم داشت، این مباحث را هم با کادرفنی و بازیکنان در میان گذاشته بودیم و گفتیم که باید با همین شرایط و با همتی که کادرفنی و بازیکنان به خرج می‌دهند کار را پیش ببریم. اگر ما همه چیز را رسانه‌ای نکرده‌ایم دلیل نمی‌شود که همین‌طور نشسته باشیم و کاری نکرده باشیم. پیروانی و گرشاسبی اعتراضاتی کردند، حتی زمانی که کمال هم محروم شد هرچند که نباید آن حرف را می‌زد، اما او محروم شد و چند بازی مهم از جمله دربی که در آن شکست خوردیم را از دست داد.

وی ادامه داد: باید از حق ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس دفاع کنیم، مطمئن باشید این کار در دستور کار گرشاسبی قرار گرفته است شاید تاکنون نخواسته‌ایم که به دلیل ملتهب نشدن اوضاع آن را رسانه‌ای کنیم و سکوت کرده‌ایم و این سکوت رسانه‌ای دلیل آن نمی‌شود که ما پیگیر مطالبات نباشیم و از طریق خودش مکاتبات انجام می‌شود و پیگیر حقوق هواداران خواهیم بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو