زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

فراهانی: پرسپولیس در پرونده گابریل بازنده نمی‌شود

وکیل بازیکن سابق پرسپولیس می گوید با این باشگاه تسویه حساب کرده است و گابریل به دنبال این است تا از پرسپولیسی ها پول بیشتری دریافت کند.

سراینور؛

مدیر برنامه های سابق گابریل در خصوص رای فیفا در پرونده شکایت این بازیکن  از پرسپولیس ، گفت : فیفا در روز های اخیر به دلیل تعطیلات سال نو میلادی تعطیل بود . بنده تمامی مدارک خود را به فیفا ارسال کرده ام و به احتمال بسیار زیاد ، این پرونده به دادگاه cas خواهد رفت .

او در مورد کلیت این پرونده گفت : این پرونده به هیچ وجه به باشگاه مربوط نمیشود و یک مسئله ای بین بنده و بازیکن است . طبق توافقنامه ای که در زمان حضور گابریل بین بنده و باشگاه و بازیکن منعقد شد ، بنده کل پول مربوط به گابریل را دریافت کردم و باید به وی پرداخت کنم .

فراهانی ادامه داد: حتی قبل از شکایت گابریل،  یک وکالت نامه هم از این بازیکن  دارم که وکیل ایشان هستم . اما گابریل بعد از رفتن به برزیل ، یک وکیل برزیلی استخدام میکند تا از هزینه هایی که برای من ایجاد کرده است ، فرار کند. به همین دلیل کمیته استیناف فیفا طبق مستنداتی که خود گابریل و وکیل برزیلیش ارائه کرده اند، رای به ضرر باشگاه پرسپولیس داد . در واقع گابریل در صدد این است که پول اضافه از باشگاه بگیرد .

وکیل بازیکنان سابق پرسپولیسی ها در ادامه گفت: بعد از شکایتی که گابریل انجام داد ، بنده دوباره توافقنامه ای تنظیم کردم که پول گابریل را در ۶ قسط و بعد از کسر هزینه های خودم پرداخت کنم ؛ اما او به دنبال پول اضافه است . در واقع گابریل بر روی توافقنامه اولیه شکایت کرده است . در حالی که من پول را از باشگاه دریافت کرده ام.

فراهانی ادامه داد : ۲۴ دسامبر تمامی مدارک و رسید پرداختی و توافقنامه را برای فیفا ارسال کردم و مدعی شدم که پول را کامل دریافت کرده ام و این بازیکن به دنبال گرفتن پول اضافه است .

وی در آخر گفت : این پرونده ۲ حالت بیشتر نخواهد داشت . اولین حالت این است که کمیته‌ی انضباطی فیفا ، تمامی مدارک من را قبول میکند و دومین حالت این است که دستور توقف رای داده می شود و پرونده به دادگاه CAS می رود و گابریل به دلیل تخلفی که انجام داده است ، بازنده خواهد بود .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو