زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

ایران بهمن ماه در آکادمی اسپایر دوحه اردو می زند

روزنامه قطری در خبری عجیب از تصمیم فدراسیون فوتبال ایران برای برپایی اردوی آماده سازی در ماه آینده در شهر دوحه خبر داد.

سرای نور؛

در شرایطی که طی روزهای گذشته برنامه های مد نظر کارلوس کی روش برای در اختیار داشتن ملی پوشان باشگاه های مختلف لیگ برتری جهت ریکاوری بعد از بازی ها سرو صدای زیادی به راه انداخته، حالا روزنامه قطری الرایه در خبری عجیب تر به احتمال برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی ایران در آکادمی اسپایر شهر دوحه پرداخت.

در گزارش روزنامه الرایه آمده است:« تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اردویی را در آکادمی اسپایر شهر دوحه برپا خواهد کرد. این اردوی آماده‌سازی فوریه ۲۰۱۸ میلادی (بهمن ماه ۱۳۹۶) به مدت یک هفته برگزار خواهد شد تا کارلوس کی روش شاگردانش را با امکانات فوق مدرن این آکادمی آماده کند».

الرایه همچنین مدعی شد تیم ملی مراکش اولین حریف ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز براساس درخواستی که برای استفاده از این آکادمی مدرن به فدراسیون فوتبال قطر ارسال کرده بود برای مدتی نامشخص در آکادمی اسپایر دوحه اردو خواهد زد که زمان دقیق این اردو هنوز مشخص نشده است.

 

این کمپ در طول یکی دو هفته گذشته میزبان اردوی تیم های مطرح باشگاهی در اروپا بود، از جمله پاری سن ژرمن و حالا بایرن مونیخ تا ستاره های سرشناس فوتبال جهان از امکانات آن در تعطیلات زمستانی نهایت بهره را ببرند.

 

با توجه به این که مهدی تاج و علی کفاشیان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش در سفر به دوحه و مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال قطر بازدیدی هم از آکادمی اسپایر داشتند، هیچ بعید نیست خبری که روزنامه الرایه منتشر شده صحت داشته باشد که در این صورت باز هم باید تغییراتی در برنامه بازی های فشرده لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی داشته باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو