زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ -

توصیه مربی مراکش به هم تیمی انصاری‌فرد و حاج‌صفی

سرمربی تیم ملی مراکش به هافبک تیم المپیاکوس یونان توصیه جالبی در خصوص نقل و انتقالات داشته است.

سرای نور؛

مهدی کارسلا، هافبک مراکشی تیم المپیاکوس یونان در جستجوی این است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیمی بپیوندد و در ماه های باقی مانده تا جام جهانی بتواند دوباره نظر هروه رنارد را جلب کند. کارسلا که در چند بازی اخیر تیم ملی مراکش جایی در تفکرات رنارد نداشت، می خواهد با انتخابی درست در نقل و انتقالات، در بین نفرات تیم ملی کشورش در جام جهانی قرار بگیرد.

 

به گزارش dhnet بلژیک، باشگاه استانداردلیژ این کشور همواره علاقه داشته که کارسلا، بازیکن سابق خود را به این تیم بازگرداند؛ اما در این میان نظر هروه رنارد تعیین کننده خواهد بود. سرمربی شیرهای اطلس به مهدی کارسلا توصیه کرده برای افزایش شانس های حضور در جام جهانی روسیه، به لیگ فوتبال بلژیک برنگردد.

 

رنارد ترجیح می دهد بازیکن تیمش به فوتبال اسپانیا بازگردد تا رقابت بیشتری را در نیم فصل باقی مانده از لیگ های اروپایی تجربه کند. در همین راستا این مربی فرانسوی پیشنهاد باشگاه آلاوس اسپانیا را برای کارسلا مناسب تر می داند.

پس از این توصیه های رنارد و به دلیل اینکه پیشنهاد دیگری از لالیگا برای کارسلا نیامده، احتمال دارد که آلاوس مقصد نهایی این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

 

همچنین باشگاه المپیاکوس یونان در حال حاضر ترجیح می دهد به دلیل حقوق بالای کارسلا و بازی های کمی که انجام داده، او را در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فروش برساند. کارسلا باید تیمی را انتخاب کند که به تحقق رویای حضور در مهمترین رویداد فوتبالی جهان کمک کند؛ مسابقاتی که برای مراکشی ها با بازی مقابل تیم ملی ایران آغاز می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو